حمید کللی فرد سرمربی شاهین شهرداری:باید گلهای بیشتری میزدیم

شناسه خبر: 3476
تاریخ انتشار: 20 مهر 1396

سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: با وجود برد ۳ بر صفر برابر شموشک نوشهر موقعیت های گلزنی فراوانی از دست دادیم.

به گزارش فوتبال بوشهر به نقل از ایرنا؛ حمید کللی فر چهارشنبه شب پس از برد سه بر صفر تیمش برابر شموشک نوشهر در جمع خبرنگاران افزود: در این دیدار در حالی موفق به زدن سه گل شدیم که در صورت تمرکز بیشتر مهاجمان، حق تیم شاهین زدن گل های بیشتری بود.

وی بیان کرد: در تمرین های تیم باید روی بازیکنان بیشتر کار کنیم تا بتوانند به تمرکز لازم برای بازی های مهم و حساس فرارو دست پیدا کنند.

کللی فر ادامه داد:با این وجود از عملکرد بازیکنان رضایت دارم و خرسندیم که با یک بازی کمتر همچنان توانستیم رتبه دوم خود را در جدول مسابقات حفظ کنیم.

وی یادآور شد: در هر بازی چند تغییر و تحول ایجاد می کنیم تا تمامی بازیکنان شاهین در شرایط بازی قرار داشته باشند.

کللی فر در ارتباط با تیم شموشک نوشهر گفت: این تیم نشان داد هنوز زمان زیادی لازم دارد تا بتواند به شرایط ایده آل خود دست پیدا کند.

سرمربی شاهین بوشهر در ارتباط با نحوه قضاوت داور این دیدار بیان کرد: شاهین بوشهر در زمین خود نیز از لحاظ داوری مورد اجحاف و بی عدالتی قرار می گیرد.

کللی فر یادآور شد: در این دیدار داور در صحنه هایی که سوت می زد از بازیکنان فاصله زیادی داشت و با این روند نیاز است کمیته داوران نظارت بیشتری روی داوری های لیگ دسته ۲ داشته باشد.

وی در ارتباط با دیدار آینده شاهین بوشهر نیز گفت: دیدار هفته آینده برابر تیم مدعی و شایسته فولاد نوین اهواز است که سعی می کنیم با آنالیز شناخت مناسبی از نقاط ضعف و قوت آنها دست پیدا کنیم.

شاهین با این برد ۱۳ امتیازی شد و همچنان رتبه دوم خود را در جدول حفظ کرد.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.