تیم ملی امیدی که صعود کرد و جای خالی بوشهری ها+عکس

شناسه خبر: 34779
تاریخ انتشار: 10 آبان 1400

تیم ملی امید ایران در حالی با سه برد راهی مرحله بعدی مقدماتی المپیک پاریس شد که مهدوی کیا سرمربی این تیم با درخشش یاسین سلمانی از بازی های تیمش ابراز رضایت داشت.

به گزارش پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر در سالهای اخیر بازیکنان بوشهری مانند محبی ،کریم زاده،قایدی در تیم ملی امید ایران حاضر بودند اما در آخرین فهرست مهدوی کیا برای اعزام تیم به تاجیکستان نام هیچ بازیکن بوشهری دیده نشد!

در شرایطی که محمد شریفی در اردوی پرسپولیس ماندگار شد و اجازه حضور در تاجیکستان نیافت .محمد رضا شکیب خو خط خورد،علی رضا ابراهیمی به دلیل مصدومیت اردو را از دست داد و حسین احمدی مدافع جدید آرمان گهر که دو هفته ای است در ترکیب ثابت آنها به میدان می رود هم با توجه به تماس سرپرست تیم ملی از رسیدن به اردو به دلیل شرایط کرونایی جا ماند.

در این میان تلاشهای هیات فوتبال بوشهر جهت معرفی بازیکنان جوان حاضر در تیمهای شاهین و ایرانجوان و حتی دیگر تیمهای استان به سرمربی تیم ملی امید ،شاید اندک امیدی برای حضور بوشهری ها در اردوی آینده تیم ملی امید داشته باشیم به شرط آنکه تلاشها برای دیده شدن استعدادهای بازیکنان بوشهری چند برابر شود!

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.