محمد ایروانچی پیشکسوت ایرانجوان:به شدت نگران وضعیت باشگاه هستم،نمیدانم چرا نام بازیکنان جذب شده را اعلام نمیکنند،اگر حرفی میزنم از سر دلسوزی است

شناسه خبر: 34840
تاریخ انتشار: 16 آبان 1400

پیشکسوت باشگاه ایرانجوان بوشهر می گوید پیرامون وضعیت این روزهای ایرانجوان نگران هستم و برخی علامت سوالها در ذهنم ایجاد شده که امیدوارم پاسخ های قانع کننده ای دریافت کنم.

محمد ایراوانچی کاپیتان سابق باشگاه ایرانجوان در گفتگو با خبرنگار ما با بیان این مطلب گفت:به شدت نگران باشگاه ایرانجوان هستم و برایم جای سوال است که چرا تا کنون هیچ اطلاع رسانی در مورد یارگیری بازیکنان این فصل ایرانجوان صورت نگرفته است!

بازیکن اسبق ایرانجوان ادامه داد:اینکه تیم به تهران رفته و اردویی برگزار کرده کار بسیار خوبی است و باید تقدیر کرد اما نمیدانم این شایعات و حرف و حدیث ها واقعیت دارد یا خیر؟مثلا گفته شده یک نفر به عنوان اسپانسر تیم را بسته! نظارتی بر نحوه یارگیری بوده ؟ من و اغلب پیشکسوتان باشگاه نگرانیم و این نگرانی طبیعی است .

بالاخره سالها برای این پیراهن زحمت کشیده ایم و اگر هم سوالی مطرح میکتم از سر دلسوزی است وگرنه ایرانجوانی ها من را میشناسند که آدم شفافی هستم  ، دغدغه پست و مقام را ندارم.اگر هم در رسانه ها دغدغه هایم را مطرح میکنم نگرانی هایی را دارم که امیدوارم مسئولان باشگاه با پاسخ گویی ما را از نگرانی در بیاورند.

ایروانچی در مورد وضعیت تیمهای پایه باشگاه ایرانجوان هم اینگونه توضیح داد:امیدوارم نظارت کلی و ویژه ای روی تیمهای پایه باشد چرا که ایرانجوان حتی در بدترین روزهای خود هم بازیکنان زیادی را به فوتبال ایران تحویل داده است.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.