هفته شانزدهم لیگ پرتغال/ بازگشت محبی در شب شکست سانتاکلارا

شناسه خبر: 35796
تاریخ انتشار: 10 دی 1400

مصدومیت مهاجم بوشهری سانتا کلارا به اتمام رسید و این بازیکن در دیدار با فریرا به کار گرفته شد.

محمد محبی که پس از پایان دوران حضورش در سپاهان و پیوستن به سانتا کلارا در سه مسابقه لیگ برتر پرتغال به‌عنوان یار تعویضی به بازی رفته و در یک دیدار لیگ‌کاپ به‌عنوان بازیکن ثابت به میدان رفته بود، پس از ۴۰ روز مصدومیت و دوری از مسابقات برابر فریرا دوباره فرصت پیدا کرد.

تیم فوتبال سانتا کلارا در شبی که محمد محبی را جزو نفرات ذخیره‌اش داشت، از ساعت ۲۰:۳۰ امشب در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر پرتغال به مصاف تیم رده یازدهمی پاسوس د فریرا رفت و در نهایت نتیجه را به حریف خود واگذار کرد.

یاران محبی که طی چهار مسابقه اخیرشان در لیگ برتر پرتغال یک شکست، یک مساوی و دو پیروزی داشتند، در دیدار امشب مقابل فریرا نتوانستند به دومین برد متوالی در لیگ برتر پرتغال برسند و نُهمین باخت فصل را تجربه کردند.

تیم سانتا کلارا که در صورت برتری مقابل فریرا فرصت صعود دو پله‌ای در جدول لیگ برتر پرتغال را داشت، در دیدار امشب که یک اخراجی هم داد، با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد تا ۱۳ امتیازی بماند و در رتبه سیزدهم بایستد.

محمد محبی، مهاجم ایرانی سانتا کلارا که پس از نیمکت‌نشینی مقابل پورتو در ۵ مسابقه رسمی اخیرشان در جام حذفی و لیگ برتر پرتغال به دلیل آسیب دیدگی در فهرست تیمش حضور نداشت، امشب از دقیقه ۶۶ دیدار با فریرا وارد زمین شد.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.