گزارش روز:انزلی کجا و بوشهر کجا+عکس

شناسه خبر: 36712
تاریخ انتشار: 11 فروردین 1401

درهای ورزشگاهها در ایران بالاخره باز شد تا تماشاگران رنگ و بوی فوتبال را عوض کنند.

فصل گذشته در همین روزها گزارشی روی خط پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر به رشته تحریر درآمد که در انزلی مازیار زارع و پژمان نوری را بزرگ میکنند حتی اگر صعود نکنند اما با صبر و حوصله تیمداری آنها در فصل جدید ادامه پیدا کرد و اکنون ملوان شانس اصلی صعود به لیگ برتر و بازگشت دوباره به سطح اول فوتبال ایران می باشد.

در انزلی بازیکنان موفق و نامی دیروزشان حالا ملوان را در دست گرفته اند تا فوتبال این شهر جانی دوباره بگیرد.صدا و سیمای آنها بازی های ملوان و حتی شهرداری آستارا هم پخش زنده میکند اما در جنوب ایران وضعیت شاهین و ایرانجوان به بدترین شکل ممکن در دو دهه اخیر رسیده که این تیمها حتی تمرین هم نمیکنند و مانند تیمهای محلی فقط برای برگزاری بازی و بازنده شدن راهی مسابقات می شوند !

سوء مدیریت مهمترین شاخصه فوتبالی در دو باشگاه بوشهری است که یکی شهرداری و شورا امان آن را بریدند تا به این روز بیوفتد و دیگری مالکان آن با داشتن بیش از دویست میلیارد تومان سرمایه ملکی توان تیمداری در لیگ دسته دوم هم نداشت تا به این روز افتاده باشد!

این روزها انزلی و فوتبال این شهر که اتفاقا یک بوشهری در ترکیب اصلی ملوان{میلاد شعبانلو}حاضر است برای رسیدن به لیگ برتر و لذت بردن از فوتبال گام برمیدارند اما در بوشهر حال فوتبال خوب نیست و مسئولان بلند پایه آن در یک خواب عمیق به سر میبرند!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.