سعید مفتخر :ایرانجوان کارخانه بازیکن سازی فوتبال ایران است

شناسه خبر: 399
تاریخ انتشار: 10 مرداد 1396

سعید مفتخر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص آخرین وضعیت این تیم قبل از شروع فصل جدید لیگ یک، اظهار داشت: با توجه به تحولات مدیریتی در تیم یک هفته است که شروع کرده‌ایم به تمرین کردن،۲ روز تست‌گیری داشتیم و بعد از آن از هفته گذشته به تهران سفر کردیم و خدا را شکر تا به امروز اردوی خوبی را پشت سر گذاشتیم. به علت گرمای شدید بوشهر نتوانستیم در شهر خودمان اردوی خوبی برگزار کنیم. در تهران شرایط خوب است،باید آمادگی بدنی تیم را بالا ببریم. از لحاظ تاکتیکی باید بیشتر تلاش کنیم تا آماده شویم و مقابل نساجی مازندران در هفته اول لیگ یک به میدان به میدان برویم.

وی ادامه داد: خدا را شکر بازیکنان خوبی را جذب کردیم. سعی کردیم ترکیبی از بازیکنان بومی و غیربومی و همچنین بازیکنان باتجربه و جوان را کنار هم در ترکیب داشته باشیم. تاکید مدیریت تیم استفاده از بازیکنان جوان است. ما باید با برنامه‌ریزی و با هدفی که داریم، سعی کنیم دل هواداران را شاد کنیم تا بتوانیم در لیگ یک موفق ظاهر شویم.

مفتخر ادامه داد: نسبت به تیم های حاضر در لیگ یک دیر شروع کردیم،کار بدنی انجام ندادیم و احساس می‌کنم نسبت به تیم‌های دیگر عقب هستیم. باید کم کم به تیم فشار بیاوریم تا در کوران مسابقات به مشکل نخوریم و امیدواریم حداقل به آمادگی نسبی برسیم تا در لیگ یک موفق ظاهر شویم.

وی در خصوص وضعیت ورزشگاه ایرانجوان که آیا مورد تائید سازمان لیگ قرار گرفته است یا خیر، اظهار داشت: ما بهترین ورزشگاه را در لیگ یک داریم. هم از لحاظ چمن و هم از لحاظ سخت‌افزاری یکی از بهترین ها هستیم و مشکل خاصی نداریم. مسئولان سازمان لیگ هم از ورزشگاه بازدید کردند و ما بابت میزبانی مشکل خاصی نداریم.

سرمربی تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر در ادامه گفت: این را باید بگویم باشگاه ما باشگاه بازیکن‌سازی است. بازیکنان خوبی را به باشگاه های ایران و تیم ملی معرفی کرده ایم. بازیکنانی مثل مهدی طارمی، دانیال ماهینی، حسین ماهینی، مهدی قائدی و همچنین عزت‌الله پورقاز، در واقع می توان گفت ایرانجوان کارخانه بازیکن‌سازی را دارد. هدف باشگاه این است که بازیکنان خوبی را به تیم‌های خوب ایران و همچنین تیم ملی معرفی کنیم و امیدوار هستم امسال پدیده‌های خوبی در تیم ما معرفی شوند.

مفتخر در ادامه در خصوص اولین بازی خود مقابل نساجی مازندران، اظهار داشت: بازی اول همیشه سخت بوده و ما امیدواریم بتوانیم مقابل نساجی مازندران نتیجه خوبی بگیریم. با توجه به اینکه کار بسیار سختی داریم. به نظرم لیگ یک نسبت به سال قبل لیگ خوبی خواهد شد. همه تیم‌ها مدعی هستند و امیدوارم امسال سازمان لیگ با برنامه‌ریزی‌های خوبی که مثل سال گذشته داشته است، امسال هم ادامه بدهد،تا لیگ پویایی داشته باشیم.ما زمان را از دست دادیم ولی تلاش می‌کنیم جزو تیم‌های بالانشین جدول باشیم.

وی در پایان اظهار داشت: فقط امیدوارم امسال داوری هم سال خوبی را در پیش رو داشته باشد، ما سال گذشته متاسفانه از داوری ضربه خوردیم خوب اشتباهات داوری جزئی از فوتبال است. امیدوارم با نظارت بیشتری که امسال به داوری دارند، مشکل خاصی به وجود نیاید. لیگ یک زیرساخت لیگ برتر است. برای همین همه تیم‌ها تلاش می‌کنند به لیگ برتر برسند، بخاطر همین شاید قضاوت در لیگ یک سخت باشد.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.