علی وزیری مدیر عامل ایرانجوان:به پندار توفیقی گفته ایم ۱۰۰ میلوین پول انتقال قائدی را بدهند!

شناسه خبر: 4407
تاریخ انتشار: 19 آبان 1396

باشگاه توحید بوشهر از استقلال شکایت کرده است.

به گزارش فوتبال بوشهر به نقل از «خلیج فارس»؛ نه تنها عنوان پدیده استقلال بلکه حتی می شد به مهدی قائدی عنوان پدیده این فصل رقابت های لیگ برتر را اختصاص داد. پسر بچه خوش تکنیک و با استعداد بوشهری که با نظر علیرضا منصوریان جذب استقلال شد،حالا با یک مشکل دیگر روبرو شده است،حق رشد.

باشگاه توحید بوشهر که نقطه شروع قائدی در فوتبال بوده و دو سال او را در خدمت داشته، با شکایت از باشگاه استقلال به دنبال حق رشد وی است.

دوانی، مدیرعامل باشگاه بوشهری در این خصوص می گوید:«قائدی دو سال بازیکن ما بوده و حالا با قراردادی حرفه ای به استقلال پیوسته است. ما از پیشرفت این بازیکن خوشحالیم اما می خواهیم سهم باشگاه از رشد این بازیکن مشخص شود.»

دوانی ادامه می دهد:«ما نامه ای برای کمیته تعیین وضعیت ارسال کردیم و این کمیته درباره این بازیکن و نامه ما تصمیم گیری خواهد کرد تا حق و حقوق ما در این موضوع روشن شود.»

نکته اینجاست که استقلال قائدی را از ایرانجوان بوشهر به خدمت گرفته و مبلغی را هم بابت حق رشد به این باشگاه پرداخت کرده و حالا کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال باید مشخص کند که حق رشد قائدی به باشگاه توحید بوشهر تعلق می گیرد یا نه؟

 استقلال لنگ ۱۰۰ میلیون است؟!

در اظهارنظری دیگر، مدیرعامل باشگاه ایرانجوان بوشهر می گوید: ما از استقلال بابت انتقال مهدی قائدی چیز زیادی نخواستیم و فقط می گوییم پولی که قولش را دادید به ما بدهید.

علی وزیری ادامه داد: باشگاه استقلال روزی که رضایتنامه قائدی را خواست، قول داد که ۲۰۰ میلیون تومان به ما بپردازد. ما هم بر اساس صداقت آقایان و حسن نیّتی که داشتیم بلافاصله با دریافت ۱۰۰ میلیون تومان رضایتنامه اش را به صورت قطعی صادر کردیم تا وی بتواند به استقلال برود و کارت بازی اش را صادر کنند.

مدیرعامل باشگاه ایرانجوان بوشهر تأکید کرد: ما کجا حق رشد خواستیم؟ به چه کسی گفتیم حق آموزش می خواهیم که خودمان خبر نداریم؟ ما با آقای پندار توفیقی مسئول نقل و انتقالات استقلال حرف زدیم. یعنی ایشان حرف زده و باید روی حرفش هم بماند. او آن زمان گفت ما چند روزه ۱۰۰ میلیون باقی مانده را می دهیم ولی الان ۴ ماه از آن تاریخ گذشته و هر بار تماس می گیریم وعده جدید به ما می دهند و هنوز هم خبری نشده است. یعنی باشگاه به این عظمت نمی توانست در این ۴ ماه این رقم را بپردازد و لنگ ۱۰۰ میلیون است؟!

وزیری افزود: ما که باشگاه متمولی نیستیم قید این ارقام را بزنیم. بدون کمک استانداری و هر نهادی که فکرش را بکنید تیمداری می کنیم. با کمک دوست و فامیل! این ۱۰۰ میلیون هزینه ۲، ۳ سفر تیم ما را تأمین می کند. استقلال اگر نمی خواهد این رقم را بپردازد جلوی بازی قائدی را از راه قانونی می گیریم چون قانون این حق را به ما داده است.

وی که با مشرق گفتگو کرده، در پایان درباره دیداری که تیم ایرانجوان بوشهر در جام حذفی با استقلال خواهد داشت توضیح داد: این فرصت خوبی است که تیم ما در تهران و در آزادی بازی کند. من از ابتدا هم دوست داشتم در جام حذفی با یکی از تیم های بزرگ لیگ برتری دیدار کنیم تا هم دیده شویم هم قابلیت های بازیکنان مان دیده شود. ما به پرسپولیس و استقلال بازیکنان خوبی دادیم و در دیدار با استقلال هم با همه وجود به میدان خواهیم رفت تا یک بازی شرافتمندانه را ارائه بدهیم.

دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در روزهای ۲۸ و ۲۹ آذر ماه سال جاری برگزار خواهد شد.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.