سرپرست پارس جنوبی جم:نباید انتظارات از ما بالا برود،محبوب جنوب ایرانیم

شناسه خبر: 5166
تاریخ انتشار: 12 آذر 1396

عبدالرحیم خطیب در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در جم گفت: پارس جنوبی جم در اولین سال حضور خود در رقابت های لیگ برتر فراتر از انتظار ظاهر شده و به عنوان یک مدعی چند هفته صدرنشین لیگ برتر بوده است.

سرپرست تیم فوتبال پارس جنوبی جم با بیان اینکه نتایج پارسی ها تا به اینجای لیگ شانسی نبوده بیان کرد: بازیکنان پارس جنوبی گمنام هستند اما بازیکنان با کیفیتی هستند که تا به اینجای لیگ خوش درخشیده اند.

وی ادامه داد: توقعات از تیم جنوبی کشور در شهر ۳۰ هزار نفری جم نباید بالا رود و در اولین سال حضور پارس جنوبی در لیگ برتر باقی ماندن در لیگ کار بسیار بزرگی است هر چند تا به اینجا ما در بالای جدول حضور داشته ایم و می توانیم نائب قهرمان نیم فصل شویم.

خطیب با بیان اینکه شهر جم ۳۰ هزار نفر جمعیت دارد تصریح کرد: ورزشگاه ۱۵ هزار نفری تختی جم که محل برگزاری مسابقات پارس جنوبی در لیگ برتر است در زمان برگزاری مسابقات پر از هوادار می شود و این تیم محبوبیتی ویژه در جنوب کشور بدست آورده است.

سرپرست پارس جنوبی ادامه داد: در بازی های بیرون از خانه نیز پارس جنوبی تنها نیست و هواداران این تیم همیشه همراه تیم بوده اند.

عبدالرحیم خطیب با تقدیر از بیش از ۲۰۰ هوادار جمی که بیش از هزار کیلومتر از جم تا تهران را طی کرده بودند افزود: هواداران در دیدار با نفت همراه با تیم بودند و این مسیر طولانی را به عشق پارس جنوبی طی کرده بودند و واقعا هوادارانمان بی نظیر هستند.

سرپرست تیم فوتبال پارس جنوبی در پایان اعلام کرد: تمرینات این تیم در روزهای یکشنبه و دوشنبه پشت درب های بسته انجام خواهد شد.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.