جلالى: این دیدار یکی از ضعیف‌ترین بازی‌هایمان از فصل گذشته تا به امروز بود

شناسه خبر: 651
تاریخ انتشار: 13 مرداد 1396

به گزارش فوتبال بوشهر، مجید جلالی در کنفرانس پس از بازی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد و ابتدا درباره شکست ۳ گله مقابل پارس گفت: ما در فضای هیجانی شروع بازی ۲ گل خوردیم و بعد از آن در ادامه نتوانستیم بازی خوبمان را داشته باشیم. این دیدار یکی از ضعیف‌ترین بازی‌هایمان از فصل گذشته تا به امروز بود. تا دقیقه ۳۰ ما سه گل در زمین حریف خوردیم که بازگشت به بازی در این شرایط واقعا برایمان سخت شد.

وی در ادامه افزود: پارس جم اگر اینطور که امشب بازی کرد باقی بماند یکی از بهترین تیم‌های لیگ خواهد بود و در آینده موفق خواهد شد. برای پیکان قرار گرفتن در چنین فضای هیجانی، آن هم آنچه امروز در جم شاهد بودیم سخت بود.

سرمربی پیکان اضافه کرد: ما امروز اصلا خوب نبودیم و یکی از ضعیف ترین بازی هایمان را در لیگ برتر انجام دادیم، ما طوری بازی کردیم که به نفع حریف بود. نیمه دوم بد نبودیم و توانستیم تا حدودی نتیجه را برگردانیم اما متاسفانه نتوانستیم پیروز میدان باشیم و نتیجه را به حریف واگذار کردیم.

او در واکنش به سوالی مبنی بر اینکه پیش از بازی با داوری صحبتی داشته است می‌گوید: من قبل از بازی با داور صحبت کرده‌ام؟! من کی این کار را انجام داده‌ام که خودم خبر ندارم.

او درباره شرایط اسکانشان هم اینطور توضیح می‌دهد: مهمانسرایی که در آن مستقر بودیم خوب بود و فکر می‌کنم منظور صادقی این بود که باتوجه به شرایط جم ما باید در چادر بخوابیم.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.