واکنش جدید رییس هیات فوتبال بوشهر نسبت به ماجرای زاهدی فر

شناسه خبر: 886
تاریخ انتشار: 17 مرداد 1396

واکنش رییس هیات فوتبال: اینطور که رسانه ای شده، صحت ندارد

رییس هیات فوتبال استان بوشهر در واکنش به این خبر می گوید: آنچه اتفاق افتاده موضوعی خانوادگی بوده ولی برخی با غوغاسالاری به آن در رسانه ها دامن می زنند.

محمد نجفی اعتقاد دارد گروهی که در انتخابات ریاست هیات فوتبال در مهرماه آینده کاندیدا هستند، به چنین موضوعی دامن می زنند!

وقتی از نجفی درباره اینکه آیا عکس نگرفتن زاهدی فرد با وی دلیل نامه نگاری برای محرومیت او بوده سوال می کنیم، نجفی پاسخ می دهد: اصلا بحث عکس گرفتن در میان نیست و شان رییس هیات فوتبال هم این نیست برای چنین موضوعی با کمیته داوران نامه نگاری کند، بلکه در مراسم استقبال از ایشان بعد از قضاوت در هفته نخست لیگ برتر، هیات فوتبال که یکی از پایه های پرورش و معرفی داوران است، می خواست از ایشان تقدیری کرده و آن را بهتر منعکس کند، ایشان برخورد دیگری داشتند که ساختار هیات فوتبال را نادیده گرفت.

نجفی با بیان اینکه موضوع پیش آمده خانوادگی و در حکم روابط پدر و فرزندی است، اما برخی کاسه داغتر از آش شده اند، می گوید: برخی که اتفاق پیش آمده را به نگرفتن عکس با بنده تقلیل می دهند بدانند اصلا اینگونه نبوده، بلکه موضوع و حرف ما توجه به ساختار هیات فوتبال بوده است.

رییس هیات فوتبال با بیان اینکه نامه ما به کمیته داوران صرفا در راستای توجه به شان هیات و نه شخص بوده می گوید: هدف ما تلنگری بوده تا برخی رفتارها اصلاح شود، وگرنه زاهدی فرد افتخار داوری استان و کشور است و دنبال محرومیت نبوده ایم و قطعا به قضاوت لیگ برتر برمی گردند.

 

منبع:خلیج فارس

 

 

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.