نگرانی ادامه دار/ از وعده های خانم نماینده ،سکوت استاندار بوشهر و نگرانی هایی که برای پارس جنوبی جم وجود دارد!

شناسه خبر: 9669
تاریخ انتشار: 18 اردیبهشت 1397

از روزی که خانم الماسی نماینده مردم جنوب استان در یک برنامه رادیویی زنده روی خط آمد و اعلام کرد برای تیم لیگ برتری پارس جنوبی جم همه تلاششان را خواهند کرد و ماجرای انحلال کذب محض است تا لحظه مخابره این خبر هیچ اتفاق مثبتی برای تیم پنجم لیگ برتر رخ نداده است!

 

به گزارش فوتبال بوشهر این روزها بازار شایعات داغ داغ است و هر روز مصاحبه های عجیبی و غریبی از عوامل مختلف پارس جنوبی بخصوص بازیکنان شاهد هستیم تا جاییکه بازیکنی مانند فروزان که تا کنون ۵۰درصد قرارداد خود را گرفته است خبر از افشا گری میدهد! حال اینکه همه تیمهای لیگ برتری مشکل مالی دارند بماند و همین تیم پارس جنوبی جم در طول یک فصل  بدون هیچ مشکل اداری و امکاناتی در بهترین هتلها و زمین های تمرینی کارش را انجام داده هم می تواند ماجرا را جالب کند که چرا بازیکن با تجربه ای مانند فروزان اینگونه مصاحبه کرده است!

دور یا زود پول های فصل قبل پرداخت میشود هر چند نگرانی برای فصل آینده در ذهن اهالی جنوب استان بوشهر و هواداران متعصب جمی به راحتی قابل لمس است اما دلیلی ندارد یک فصل بدون حاشیه و موفق پارس جنوبی جم را برخی بازیکنان با اظهار نظرهای نه چندان جالب زیر سوال ببرند.

 

واقعیت تلخ و کاملا نگران کننده در مورد آینده تیم فوتبال پارس جنوبی جم وجود دارد و این سوال همچنان بدون پاسخ باقی مانده که چرا استاندار بوشهر به عنوان والی استان در مورد به این مهمی تا کنون هیچ واکنشی نشان نداده تا خیال طرفداران این تیم در سراسر استان راحت شود!

شخص مهندس یوسفی به عنوان فردی علاقه مند به فوتبال و بهرام رضاییان به عنوان مدیر عامل باشگاه، مقابل سد محکمی بنام قانون تصویبی مجلس شورای اسلامی در یک آچمز قرار گرفته اند و سعی دارند با آرامش فضا را به سمت امیدواری ببرند اما واقعیت این است که همه نگرانیم و نگران….

 

قول و قرارهای رایج دوستان مدیر و نماینده و مسئول را در طول سالهای اخیر دیده ایم،از سقوط شاهین لیگ برتری تا ایرانجوان امسال همه و همه حاصل همان وعده های پوچ هستند که مردم را آزرده خاطر کردند ،امیدواریم تکلیف بودجه و پرداختی های پارس جنوبی جم به عنوان یک تیم موفق لیگ برتری زودتر مشخص شود ،این هیاهوی مردم جم و شهرهای اطراف برای حمایت از شاگردان تارتار در فصلی که گذشت پیام مهمی دارد : لطفا به فکر این سرمایه مهم باشید که خیلی از استانهای کشور حسرت آن را می خورند!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.