از پارس جنوبی جم چه خبر!همه نگران، همه منتظر،این هفته خبرهای خوبی می شنویم؟

شناسه خبر: 9932
تاریخ انتشار: 04 خرداد 1397

تنها تیم لیگ برتری استان بوشهر که فصل گذشته بهترین نتیجه ممکن را گرفت هنوز برای فصل آتی لیگ برتر اتفاق خاصی را پشت سر نگذاشته و این هفته شاید خبرهای خوبی از باشگاه جمی دریافت کنیم!

 

به گزارش فوتبال بوشهر در حالی که لیگ ایران تحت تاثیر تیم ملی ایران و انتخابهای پر سر و صدای کیروش آرام دنبال می شود ،پارس جنوبی جم  امیدوار است پس از توافق ضمنی که بهرام رضاییان مدیر عامل این باشگاه با مهدی تارتار خبر داد ،بتواند سریعتر کار آماده سازی خود را آغاز کند.

 

گفته می شود لیست تارتار به دست مدیر عامل رسیده و حتی به شکل تلفنی به بازیکنان اعلام شده که در هفته جدید مابقی قرارداد آنها پرداخت خواهد شد.شاید برخی بازار گرمی های رایج برای برخی بازیکنان در رسانه های پایتخت مطرح شده باشد اما به جز سه الی چهار نفر مابقی پیشنهاد جدی و دندان گردی ندارند.با این وجود تارتار دغدغه حفظ بازیکنان تاثیر گذار فصلی قبل از جمله فرشاد محمدی مهر،ابراهیم صالحی،حسین پورامینی را دارد .

 

از سویی دیگر مهندس یوسفی مدیر عامل منطقه ویژه که بارها ثابت کرده به فوتبال علاقه خاصی دارد بر حمایت از کادر مدیریتی و فنی تیمش تاکید ویژه ای دارد و می خواهد به هر شکل ممکن باشگاه موفق فصل گذشته استان باز هم با کلاس و نظم بهتر از گذشته تیمداری کند.

 

بازیکنان بومی مانند امین مشایخ،سلمان بحرانی ،دانیال ماهینی و.. از جمله اتفاقات ویژه ای هستند که با اتمام قراردادهایشان در تیم های لیگ برتری ،شاید با چراغ سبز تارتار مواجه شوند و فصل آینده تعداد بومی های با کیفیت مانند دشتی،صالحی و پور امینی بیشتر هم شوند!

 

تیم پر طرفداری که مردم جم یک فصل عالی و بدون حاشیه را در لیگ برتر با آن تجربه کردند و از فوتبال لذت بردند،حالا باز هم برای شگفتی سازی و ادامه یک روند امیدوار هستند.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.