میهندوست سرمربی تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی:امسال دو هدف را در لیگ دنبال میکنیم،میدانم اولین گام سرمربی گری ام چالش هایی هم دارد!

شناسه خبر: 27078
تاریخ انتشار: 28 مرداد 1399

سرمربی تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی بوشهر گفت: با حضور بازیکنان باتجربه و جوان و با توجه به حمایت‌های خوبی که از سوی مسؤولین باشگاه می‌شویم، هدفمان قهرمانی در لیگ خواهد بود و برای این کار آماده‌ایم

محمد میهن‌دوست در گفتگو با خبرنگار فارس در بوشهر در خصوص سطح کیفی دور اول از مرحله نخست لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور گفت: چون رقابت‌های امسال به‌صورت لیگ برگزار نمی‌شود که تورنمنتی و متمرکز رفت‌وبرگشت خواهد بود و با توجه به اینکه در چهار روز سه بازی برگزار کردیم قطعاً بازیکنان فشار زیادی را متحمل شدند. گرچه برخی بازیکنان ملی‌پوش ما به‌واسطه تجربه‌ای که داشتند و با ریکاوری روحی و ذهنی خود را با این شرایط وفق دادند و در سه بازی انجام‌شده پیروز شدیم و با صدرنشینی کار را به پایان رساندیم.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی بوشهر بابیان اینکه مقابل حریفان در دور رفت محک خوبی خوردیم، افزود: سه تیمی که مقابل ما قرار گرفتند باانگیزه خاصی بازی کردند چون سعی داشتند هم خوب بازی کنند و اینکه خودی نشان دهند و این امر کار را برای ما سخت کرد.

وی با تأکید بر اینکه با داشتن بازیکنان بزرگ برای قهرمانی خواهیم جنگید، گفت: هدف ما در لیگ امسال دو بخش خواهد بود که ابتدا جانشین‌سازی است و با توجه به کارهای خوبی که در فوتبال پایه در این باشگاه انجام می‌شود می‌بایست خوب کارکنیم که خوشبختانه تا به الآن به مشکل برنخوردیم و بازیکنان جوان و شایسته‌ای را جانشین باتجربه‌ها کرده‌ایم.

وی افزود: در تیمی که چهار ملی‌پوش خوب داشته باشد و مابقی نیز دست‌کمی از این‌ها نداشته باشند قطعاً هدف را به‌سوی قهرمانی نشانه خواهیم گرفت و امیدواریم به این دو مهم دست پیدا کنیم.

میهن‌دوست در خصوص اولین سال حضورش به‌عنوان سرمربی نیز اشاره کرد: درست است که اولین تجربه من به‌عنوان سرمربیگری خواهد بود ولی نزدیک به ۱۲ سال است که درزمینهٔ فوتبال چمنی با تیم‌های شاهین و ایران جوان در لیگ‌های مختلف تجربه‌اندوزی کرده‌ام و این تجارب را درزمینهٔ سرمربیگری به‌کار خواهم گرفت گرچه در اولین گام در این زمینه با چالش‌های جالبی روبرو خواهم شد.

محمد میهن‌دوست ضمن رضایت از حمایت‌های مدیران باشگاه در خصوص امکانات تیمش گفت: در بحث پشتیبانی ساختار خیلی خوبی در باشگاه پارس جنوبی بوشهر رقم خورده که شامل زمین، رختکن و سالن بدن‌سازی خوب است ولی در بحث مالی قطعاً همه تیم‌ها با توجه به مشکلات اقتصادی کشور گریبان گیر این مسئله هستند اما با حمایت‌های آقای رضائیان و تلاش‌های شبانه‌روزی آقای فرید کمترین احساس را در این زمینه داشته‌ایم.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.