فراز و کسب دهمین امتیاز فصل در بوشهر+عکس

شناسه خبر: 29088
تاریخ انتشار: 27 آذر 1399

فراز کمالوند دهمین امتیاز فصل را در شاهین شهرداری کسب کرد و حالا با آرامش بیشتری روزهای مربی گری اش را در بوشهر سپری میکند.

به گزارش پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر کمالوند که سابقه کار در تیمهای پر طرفدار را تجربه کرده ،خیلی بدشانس است که این روزهای سه امتیازی را بدون حضور تماشاگران متعصب بوشهری روی سکوها نظاره گر بوده ولی روند بازی شاهین و به نوعی امتیاز گیری اقتصادی در لیگ پر التهاب دسته اول را به خوبی بلد است.

وقتی از ابتدای فصل کمالوند سیستم سه مدافع مرکزی و عبارتی سه- پنج- دو را برای تیمش در نظر گرفت ،خیلی ها متعجب شدند اما سرمربی شاهینی ها مهره هایی را که جذب کرد بر اساس آن تایم زمانی به همین سیستم بازی هم تیمش میخوردند.علی گودرزی از وقتی آمده پشت دو مدافع تیمش یعنی سام کن و دیو سالار را پوشش میدهد و هر دو پیستون چپ و راست نیز در مواقع نیاز به این جمع سه نفره اضافه می شوند.

فراز به خوبی میداند که در لیگ دسته اول،حتی گرفتن یک امتیاز هم خوب است چه برسد به سه امتیاز های با ارزش خانگی ،به همین دلیل شاهین در پنج بازی اخیر تنها یک گل خورده و بهترین آمار دفاعی را از آن خود کرده است.لیگ سنگین و طاقت فرسایی در انتظار شاهین و فراز است اما این چهره با یک چالش مهم در زندگی فوتبالی اش مواجه شده و دوست دارد آخر فصل خاصی را در بوشهر تجربه کند!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.