میلاد،امید نصرتی در فاز تهاجمی برای جدال مقابل استقلال خوزستان

شناسه خبر: 29506
تاریخ انتشار: 13 دی 1399

میلاد صارمی تنها بازیکن بوشهری پارس جنوبی جم یکی از امیدهای محمد نصرتی در فاز تهاجمی تیمش محسوب می شود که دوست دارد تعداد گلهایش را در ادامه فصل بیشتر کند.او تا اینجای کار یک گل برای جمی ها به ثمر رسانده و انگیزه های لازم را برای گلزنی و بالا بردن تعداد گلهایش دارد.

به گزارش پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر ، صارمی که در دو بازی اخیر ۹۰ دقیقه در تریکب پارس به میدان رفته ،یکی از مهمترین برنامه های سرمربی پارس برای رسیدن به گل در بازی مقابل استقلال خوزستان می باشد.میلاد که توانایی بازی در چند پست را دارد معمولا در نزدیک دروازه خطرناک تر است و شاید در کنار فاتح دیگر مهاجم جمی ها روز سختی را برای استقلال خوزستان رقم بزنند.

استقلال خوزستان با امیر خلیفه اصل نشان داده تیم خوبی است اما صارمی از جمله بازیکنانی است که روی شوتهای او می شود حساب ویژه ای انجام داد.بازیکنی با خصوصیات میلاد که از هوش بالایی برخوردار است با پاس دادن های خود می تواند گره گشای بازی روز دوشنبه لقب بگیرد.

نبرد روز دوشنبه پارس و استقلال در جم یکی از فینالهای هفته برای رسیدن به صدر است و قطعا میزبان دوست دارد سه امتیاز برای آنها رقم بخورد.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.