۴۸ ساعت مانده به آغاز هفته هشتم لیگ دو :ایرانجوان برنامه برای بازی و سفر ندارد!

شناسه خبر: 30484
تاریخ انتشار: 22 بهمن 1399

یکی از عجیب ترین شکل تیمداری های چند سال اخیر را باید در بوشهر و باشگاه ایرانجوان مشاهده کرد که شاگردان عبدالرحیم خرمزی بدون تمرین مسابقه میدهند و سپس هر کس به دنبال زندگی اش می رود !

به گزارش پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر ایرانجوانی ها بعد از برد مقابل امید گناوه ،دیگر تمرینی را برگزار نکردند و بازیکنان با دیدن وعده های تکراری و انجام نشدنی مسئولان باشگاه با انتشار یک نامه هشدار دادند اما گویا در این باشگاه روی دنده بی خیالی میچرخد!

در حالی که پنج شنبه ایرانجوان باید در تبریز به مصاف علم و ادب برود ،این تیم نه تمرینی انجام داده و نه بلیطی برای سفر به تبریز تهیه شده تا با این وضعیت یک سه امتیاز راحت به حساب تیم تبریزی واریز شود .همه این احتمالات در حالی مطرح می شود که مسئولان این باشگاه توان تیمداری ندارند و انبوهی بازیکن خوب و با کیفیت را ابتدای فصل گرد هم آوردند اما با نرفتن به تبریز و شاید ادامه این وضعیت ماجرای سقوط به دسته پایین تر هم جدی شود!

از گوشه و کنار شنیده شده گروهای موافق و مخالف که حرف و حدیث های فراوانی مطرح کرده اند به دیدار پورکبگانی رفته اند تا تیم را به او تحویل بدهند که فرماندار سابق بوشهر هم در این وضعیت قبول نکرده !

۴۸ ساعت دیگر تیم بوشهری بازی دارد آنهم در تبریز و هیچ تمرینی در این روزها برگزار نشده برخی بازیکنان در تیمهای محلی شهر بازی میکنند تا از آمادگی بدنی دور نباشند اما از سهامدار و هیات مدیره تا مدیر عامل نمی توانند برای این تیم با سابقه بوشهر تعین تکیلف کنند !

کافیست ۴۸ ساعت صبر کنید تا متوجه شوید سرنوشت نرفتن به تبریز و ادامه ماجراهایی که فقط برای این باشگاه پرطرفدار بوشهری رخ میدهد!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.