رضا نظرزاده سرمربی شاهین عامری:بازی مقابل پرسپولیس یک فرصت برای بازیکنان من است،پرسپولیس از بهترین تیمهای آسیاست

شناسه خبر: 32512
تاریخ انتشار: 26 اردیبهشت 1400

سرمربی رقیب پرسپولیس در دیدارمرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال گفت: هر چند دیدار سختی مقابل صدرنشین لیگ برتر و نایب قهرمان آسیا داریم اما این مسابقه سکوی پرتابی برای برخی بازیکنان بندر شاهین عامری است

رضا نظرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در باره دیدار شاهین بندر عامری و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: این بازی فرصتی است تا بچه‌های ما توانمندی‌ها و پتانسیل خود را نشان بدهند،  هر چند دیدار سختی مقابل صدرنشین لیگ برتر و نایب قهرمان آسیا داریم اما این مسابقه سکوی پرتابی برای برخی بازیکنان بندر شاهین عامری است.

وی افزود: هدف اصلی تیم ما تمرکز روی بازی‌های لیگ دسته دوم است. در آن رقابت‌ها مدعی صعود هستیم، اما مقابل پرسپولیس می‌خواهیم بازی‌ای انجام بدهیم که آبروی استان بوشهر و به ویژه مردم خطه تنگستان حفظ شود.

سرمربی تیم فوتبال شاهین بندر عامری با ارائه توضیحات بیشتر در باره این منطقه گفت: بندر عامری روستایی از توابع بخش دلوار در شهرستان تنگستان است که در ۷۰ کیلومتری بوشهر قرار دارد. این روستا جمعیت زیادی ندارد اما به واسطه اسکله‌ای که اطراف آن قرار گرفته کشتی‌های زیادی در این بندر رفت و آمد می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند. مردم روستا کار تجاری انجام می‌دهند و کل درآمدشان از همین اسکله است.

نظرزاده با اشاره به بازیکنان شناخته شده تیمش عنوان کرد: مهدی چاه کوتاه زاده یکی از معروف‌ترین بازیکنان ماست که سابقه حضور در لیگ برتر همراه با تیم استقلال خوزستان و لیگ یک با فجر شهید سپاسی را دارد. الیاس صالحی هم در یک بازی کرده است. امین مشایخ سال گذشته برای شاهین بوشهر در لیگ برتر بازی کرد. محمدعلی فرهنگ نیز در نیز سابقه حضور در لیگ برتر و لیگ یک را داشته است. سایر نفرات‌‌مان جوان هستند.

وی در باره وضعیت تیم شاهین بندرعامری در لیگ دسته دوم گفت: با یک بازی عقب افتاده نسبت به حریفانمان در رتبه چهارم جدول هستیم. البته بازی‌های خانگی زیادی پیش رو داریم و دیدارهای سختمان را هم برگزار کرده‌ایم. در ۶-۵ بازی باقیمانده با تیم‌های پایین جدولی باید بازی کنیم و امید زیادی برای صعود به مرحله  داریم.

سرمربی تیم فوتبال شاهین بندر عامری تصریح کرد: صعود به مرحله پلی آف دست خودمان است. اولین سالی است که  تیم ما  در لیگ دسته دوم بازی می‌کند و تاکنون نتایج خوبی کسب کرده است. با کمک خدا و تلاش خودمان اگر بتوانیم به لیگ دسته اول صعود کنیم اتفاق بسیار بزرگی رقم زده‌ایم.

 

نظرزاده درباره تقابل با پرسپولیس توضیح داد: هدف اصلی ما در این بازی ارائه نمایشی آبرومندانه است. من در سال ۸۳ همراه با تیم شاهین بوشهر مقابل استقلال که در آن زمان امیر قلعه نویی را به عنوان سرمربی داشت، در جام حذفی بازی کردم. استقلال در آن زمان صدرنشین لیگ برتر بود و شاهین بوشهر برای فرار از سقوط به لیگ دسته دو می‌جنگید. با این وجود خدا کمک‌مان کرد و توانستیم استقلال را در ضربات پنالتی شکست بدهیم.

وی خاطرنشان کرد: اکنون هم از قبل چیزی قابل پیش بینی نیست. هر  چند پرسپولیس یکی از بهترین تیم‌های ایران است که بازیکنان و کادر فنی خیلی خوبی در اختیار دارد اما بچه‌های ما هم دست و پا بسته نیستند و با تمام وجود بازی خواهند کرد. امیدوارم بتوانیم شگفتی خلق کنیم.

سرمربی شاهین بندرعامری در باره روحیه خوب پرسپولیس در آستانه دیدار با تیمش با توجه به صدرنشینی در لیگ برتر، صعود به مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان و برتری در دربی ۹۵ پایتخت  گفت: هرچند وضعیت پرسپولیس وضعیت است اما بازیکنان ما هم  انگیزه فوق‌العاده‌ای دارند. در این یک هفته به حدی با انگیزه تمرین کرده‌اند که اگر برای دیدارهای لیگ دسته دو چنین تمرینی انجام می‌دادند راحت صدرنشین گروهمان بودیم. برنامه‌هایی برای شگفتی سازی در این مسابقه داریم و می‌خواهیم خودمان را نشان بدهیم.

نظرزاده در باره تغییر محل برگزاری دیدار شاهین بندرعامری و پرسپولیس توضیح داد: تمام بازی‌های خود را در شهرستان اهرم انجام داده بودیم. برگزاری مسابقه در این ورزشگاه کارمان را راحت‌تر می‌کرد و شاید شرایط سختی برای پرسپولیس رقم می‌زد اما متأسفانه ورزشگاه اهرم نور ندارد و با توجه برگزاری پرسپولیس زیر نور و در ساعت ۲۰:۳۰ محل این مسابقه را تغییر بدهند.

وی افزود: اکنون قرار است بازی را در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر برگزار کنند البته تیم ما دو بازی اخیر خود در لیگ دسته دوم و دو بازی لیگ دسته یک را در این ورزشگاه برگزار کرده و به شناخت تقریبا خوبی از این ورزشگاه رسیده است. از این لحاظ مشکل خاصی وجود ندارد.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.