محمد نصرتی سرمربی پارس جنوبی جم:کاور و لباس دوم نداریم،تا حالا شاهکار کرده ایم!

شناسه خبر: 32786
تاریخ انتشار: 05 خرداد 1400

محمد نصرتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره پیروزی ۲ بر یک پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: این بُرد در راه کسب عنوان قهرمانی خیلی ارزشمند بود و بعدها مشخص می‌شود که چقدر برای قهرمانی تأثیرگذار بود. شگرد مجتبی حسینی و ذوب‌آهن این است که با لایه‌های فشرده دفاع می‌کند و سپس با ضدحملات، ضربات ایستگاهی یا با حملاتی سریع به دروازه حریف می‌رسد.

بازیکنان پارس جنوبی با تمام کاستی‌ها به کار خود ادامه می‌دهند
وی در پاسخ به این پرسش که آیا تغییرات مدیریتی پارس جنوبی، تغییری در شرایط مالی باشگاه ایجاد کرده است یا خیر به تسنیم گفت: شرایط تغییر محسوسی نکرده است. مدیران ارشد قول‌هایی دادند و گفتند شرایط در روزهای آینده بهتر می‌شود. بازیکنان ما فداکاری می‌کنند و با تمام کاستی‌های مالی و زیرساختی به کار خود ادامه می‌دهند.

کاور و لباس دوم هم نداریم
سرمربی پارس جنوبی با گلایه از شرایط لجستیکی این باشگاه اظهار داشت: ما حتی کاور و لباس دوم نداریم که پیراهن خود را در این آب و هوای شرجی عوض کنیم. شرایط اینقدر حاد است و بچه‌ها از جان مایه می‌گذارند. امیدوارم مسئولان هم قدردان این بازیکنان باشند. از شانس ما، مدیرعامل منطقه ویژه پارس جنوبی هم تغییر کرده و باید ببینیم چه شرایطی رخ می‌دهد.

وضعیت ما صعودی است، به شرطی که مسئولان رسیدگی کنند
نصرتی با تمجید از نتایج اخیر پارس جنوبی در لیگ دسته اول فوتبال تصریح کرد: در چهار هفته اخیر با چهار تیم بالای جدول بازی داشتیم که هوادار و فجر سپاسی را شکست دادیم. از شاهین شهرداری بوشهر تا دقیقه ۹۶ جلو بودیم، اما با یک پنالتی که چند کارشناس بین‌المللی گفتند درست نبود، به تساوی رسیدیم. مقابل استقلال خوزستان هم به تساوی رسیدیم و شرایط ما صعودی است؛ به شرطی که مسئولان رسیدگی کنند.

تا حالا شاهکار کرده‌ایم
وی با انتقاد از مدیران پارس جنوبی جم خاطرنشان کرد: اگر مسئولان کاری انجام ندهند، نمی‌توان کاری کرد. من چقدر می‌توانم به بازیکنان انگیزه بدهم؟ آنها هم خانواده دارند و قراردادشان هم سنگین نیست. پارس جنوبی با برخی بازیکن جوان و تعدادی باتجربه جلو می‌رود و قرارداد بازیکنان تیم‌های دیگر، ۱۰ برابر قرارداد بازیکنان ماست. به نظرم تا حالا شاهکار کرده‌ایم.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.