خضری:ورزشگاه گناوه آماده شود ،بزودی میزبان خواهیم شد

شناسه خبر: 33635
تاریخ انتشار: 26 تیر 1400

 

نماینده تام اختیار تیم فوتبال ساحلی پاس گناوه گفت: وقفه و تاخیر در تامین زیرساخت‌های مجموعه ورزشی ساحلی شهدای خلیج فارس این بندر باعث شد تا این تیم در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی دچار لطمه و آسیب شود.

به گزارش پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر؛ مرتضی خضری در گفت وگو با ایرنا افزود: کادرفنی این تیم به جای اینکه نگاه اصلی خود را بر بار فنی متمرکز کند،  روی نواقص و اشکالاتی که در مجموعه ورزشی  قبل از آغاز رقابت‌ها وجود داشت معطوف کرد و حتی به رغم تلاش و همت این باشگاه ، اداره ورزش و جوانان، شهرداری و شورای اسلامی شهر این مجموعه ساحلی به موقع آماده نشد و همین امر سبب شد تا خسارت فنی و مالی بر تیم پاس وارد شود.

 

وی اظهارداشت: این تیم به علت تکمیل نشدن زیرساخت ها در موعد مقرر ، امتیاز یک بازی خانگی را از دست داد و به ناچار به بوشهر عزیمت کرد که هزینه های زیادی متحمل شد.

خضری گفت: در نتایج بازی‌های این تیم بحثی وجود ندارد اما همین که از یک بازی خانگی محروم شد،  به لحاظ فنی و  مالی اثر نامطلوبی برجای گذاشت.

نماینده تیم فوتبال ساحلی پاس گناوه بیان کرد: یکی از اشکالات زمین ساحلی گناوه، استاندارنبودن سیستم روشنایی است که در حال برطرف شدن است، دیرک دروازه تغییر و بهبود یافته و خاک زمین نیز با کیفیت تر و نواقص رختکن نیز توسط اداره ورزش و جوانان برطرف شده است.

وی گفت: مجموعه ورزشی ساحلی شهدای خلیج فارس این شهرستان با برطرف شدن نواقص به یکی از بهترین ورزشگاه‌های ایران تبدیل خواهد شد و به احتمال زیاد برای میزبانی دیدارهای آینده آماده می‌شود.

خضری یادآورشد: تیم پاس گناوه با ترکیبی از بازیکنان بومی که سابقه حضور در لیگ برتر و دسته اول فوتبال ساحلی کشور دارند در این دوره از رقابت‌های مهم کشوری حضور یافته است و همه توان و تلاش خودرا بکار خواهیم برد تا نماینده‌ای شایسته برای این شهرستان و استان بوشهر باشیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان گناوه گفت: باپیگیری های به عمل آمده ، نواقص مجموعه ورزشی ساحلی شهدای خلیج فارس این شهرستان درحال برطرف شدن است و برای دیدار آینده تیم پاس آماده می‌شود.

رحمان عمادی افزود: پایه‌های سیستم روشنایی ورزشگاه درحال نصب شدن است، نیمکت‌های ذخیره  رفع نقص شده و رختکن و سرویس‌های بهداشتی نیز مشکلی ندارند.

تیم فوتبال ساحلی پاس گناوه از ۲ بازی برگزار شده خود  یک باخت و یک پیروزی کسب کرده است.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.