با انگیزه تر از هر زمانی در تمرینات سانتاکلارا،بازی مقابل بنفیکا رونمایی از محبی؟+عکس

شناسه خبر: 34146
تاریخ انتشار: 17 شهریور 1400

به نظر می رسد دانیل راموس، سرمربی سانتاکلارا از بازیکن بوشهری- ایرانی تیمش در بازی با بنفیکا رونمایی خواهد کرد؛ مسابقه ای که در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر در خانه سانتاکلارا برگزار می شود.

محمد محبی از سوی فدراسیون فوتبال ایران صادر شده و او مجوز بازی برای تیم سانتاکلارا در لیگ برتر پرتغال را به دست آورده است. از سویی در تمرینات روزهای اخیر سانتاکلارا در جزیره پونتا دلگادو محمد محبی عملکرد خوبی داشته و زننده دو گل در یک بازی دوستانه برای تیمش بوده است. به بهانه بازی های ملی و مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ لیگ برتر پرتغال تعطیل بوده و تیم ها سعی کرده اند با انجام بازی دوستانه در شرایط مسابقه باقی بمانند که سانتاکلارا هم از این قاعده مستثنی نبوده است.

سایت باشگاه سانتاکلارا در مورد محمد محبی می نویسد: او از روز ابتدایی حضورش در جریزه پونتا دلگادو هنوز برای گشت و گذار به شهر نرفته و سخت تمرین می کند. حتی در روزهایی که تیم تمرین نمی کند او به طور اختصاصی با یکی از مربیان به زمین باشگاه می آید تا با انجام تمرینات اختصاصی زودتر برای بازی در ترکیب تیم آماده شود.

 

البته هنوز کسی به طور واضح نمی داند آیا راموس در بازی با بنفیکا از خرید ایرانی اش رونمایی خواهد کرد یا نه؛ معمولا بازیکنانی که دیر به اردوی تیم ملحق می شوند رفته رفته به ترکیب تیم اضافه خواهند شد و شاید به همین خاطر محمد محبی در این بازی به عنوان بازیکن ذخیره در ترکیب تیم قرار بگیرد.

راموس، سرمربی تیم سانتاکلارا متوجه این موضوع شده است محمد محبی انگیزه بسیار بالایی برای بازی در لیگ برتر پرتغال به عنوان دومین بوشهری بعد از مهدی طارمی دارد. او جدا از اینکه می خواهد شروع خوبی در بازی ها داشته باشد به دنبال بازگشت دوباره به اردوی تیم ملی است و این می تواند با انجام بازی های خوب برای سانتاکلارا محقق شود.

در تصویر ارسالی از جزیره پونتا دلگادو ژست پیروزی محمد محبی و هم تیم هایش را در یک بازی درون  تیمی می بینید. بازی سانتاکلارا با بنفیکا از هفته پنجم لیگ برتر پرتغال ۲۰ شهریور برگزار می شود.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.