گزارش:سجاد مشایخ، شروع و خاتمه با ایرانجوان بوشهر+تصاویر

شناسه خبر: 34307
تاریخ انتشار: 05 مهر 1400

وقتی سن و سالش کمتر بود و به همراه پدرش راهی ورزشگاه شد تا روزی که با تصمیم غیر منتظره ای همگان را شوکه کرد و از دنیای فوتبال خداحافظی کرد ،یک نکته مهم در کارنامه بازیگری او ثبت شد که لیاقات احترام و بازوبندی که از بزرگان ایرانجوان به ارث رسیده را دارد.

پسر قدبلند محله جبری که زنده یاد ناصر خرسند او را به مدرسه فوتبال ایرانجوان آورد و به عنوان یکی از کاپیتانهای این باشگاه نامش ثبت شد.سجاد مشایخ در سالهای اخیر هم کاپیتان تیم بود هم به عنوان بزرگتر هوای جوانترها را داشت.یکی از بازیکنان جوان ایرانجوان می گوید :من بارها دیدم که آقا سجاد از جیب خودش برای تیم هزینه میکند و حتی برای برخی بازیکنان جوان تیم که وضعیت مالی جالبی ندارند ،کفش استوک میخرد .

مشایخ حدود دو دهه با لباس ایرانجوان در رده های مخلف بازی کرد، هر چند تایم کوتاهی و بر خلاف میلی باطنی  از تیم محبوبش جدا شد .از او قابهای مختلفی ثبت شد.تمرین با بازیکنان محبوبی مانند مسعود نظرزاده در سنین پایین،همبازی شدن با بزرگانی مانند ایروانچی و سعید درویشی که هر کدام کاپیتانهای بنامی بودند . او هر بار گلزنی کرد بوسه بر پیراهن ایرانجوان را مقابل هواداران و عکاسان تمرین کرد تا نشان دهد این عشق و علاقه سالهاست با او گره خورده است.

سجاد در حالی و در ۳۵ سالگی فوتبال را کنار گذاشت که حداقل می توانست تا سه سال دیگر به راحتی برای تیم محبوبش بازی کند اما سخترین تصمیم زندگی ورزشی اش را گرفت تا وارد مرحله جدیدی از زندگی یعنی بعد از فوتبال شود.

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.