عکس روز:ایرانجوان را اینقدر غریبه ندیده بودیم!

شناسه خبر: 35164
تاریخ انتشار: 02 آذر 1400

این عکس تیمی ایرانجوان بوشهر در مقابل سپید رود رشت است که در بوشهر رونمایی شد.

دیداری که در نهایت ۲بر۱ به سود مهمان شمالی خاتمه پیدا کرد.محمود آرامش سرمربی جدید و بوشهری این تیم در مصاحبه بعد از بازی عنوان کرد که دو روز با این تیم تمرین کرده و حتی اسم برخی بازیکنان هم بلد نبوده اما تاکید کرد وضعیت تیم بهتر خواهد شد.

در این عکس تیمی از یازده بازیکن ترکیب اصلی فقط یک بازیکن بومی حضور دارد که کوروش چاپی پور مدافع بلند بالا و خوش اخلاق بوشهری برای ما نام آشناست.

اکنون سوالی در ذهن طرفداران این تیم ایجاد شده : چرا این عکس سوژه شده که پاسخ کاملا روشن است ایرانجوان را تا کنون اینقدر غریب و نا آشنا ندیده بودیم! از بازیکنان جوان و بومی که محصول همین باشگاه هستند خبری در ترکیب اصلی نبود تا نگرانی ها بیشتر شود که آیا پروژه هر ساله این باشگاه بوشهری که کلی بازیکن جوان و مستعد را پرورش میداد ،متوقف شده و آیا این حرف و حدیث ها بابت نحوه ورود برخی بازیکنان در ابتدای فصل صحت دارد یا خیر!؟در سالهای گذشته ایرانجوان در بدترین شرایط مالی قرار داشت که حتی پول سفرهای این تیم به زحمت اوکی میشد اما گویا امسال وضعیت تیم بهتر شده که تعداد غیر بومی ها افزایش پیدا کرده است.

با این حال امید می رود محمود آرامش به عنوان یک مربی بومی که همواره از بها دادن به بازیکن بومی حمایت کرده ،چند مهره بومی و جوان به این ترکیب تزریق کند تا ایرانجوان باز هم شاهد رو شدن بازیکنان جوان بوشهری باشد.

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.