مهدی قنبری سرمربی سابق شاهین شهرداری:من دیگر به تنهایی توان مقابله با برخی از دلالان و شرط بندها را نداشتم و به خاطر نام بزرگ شاهین کنار کشیدم۱

شناسه خبر: 36223
تاریخ انتشار: 13 بهمن 1400

 

مهدی قنبری سرمربی جوان شاهین شهرداری بوشهر پس از جدایی اش از این تیم با ارسال دلنوشته ای به تحریریه دی اسپورت به نکاتی اشاره کرد که در ادامه می خوانیم.
به نام خدا
با سلام و احترام

بدین وسیله از زحمات و تلاش‌های خالصانه و بی‌منت بازیکنان که با وجود تمام مشکلاتی که در این فصل گریبان گیر تیم شاهین شهرداری بود، مشکلاتی که بر همگان آشکار است، توانستند تیم را از سقوط به دو رده پایین‌تر نجات دهند، کمال تشکر را دارم.

بازیکنانی که می‌بایست نامشان را به نیکی در تاریخ فوتبال استان بوشهر به یاد آورد. آنان که فارغ از هیاهو و حواشی و تنها به عشق شاهین عزیز، آینده فوتبالی خود را فدای نام این تیم بزرگ کردند. فوتبالی‌ها میدانند که‌عدم داشتن جای خواب، تمرین منظم و طی کردن مسافتی ۱۸ساعته با اتوبوس، درست روز قبل از بازی، ممکن است چه آسیب‌های جبران ناپذیری را برای بازیکن به همراه داشته باشد.
مفتخرم که بگویم تمامی بازیکنان تیم صرفاً با استعلام‌های فنی و اخلاقی از مربیان سابق خود، که خود می‌توانند گواه این ادعا باشند، و بدون دخالت یک دلال یا واسطه وارد تیم شدند. خدا را شاکرم که به واسطه همین امر، بازیکنانی را جذب کردیم که با وجود تمام مشکلات و چالش‌های پیش روی تیم، وارد بازی‌های کثیف شرط بندها نشدند و شرف و عزتشان را نفروختند و نخواهند فروخت.
از دوستان و همکاران خوبم، آقایان ایمان دشتی بزرگ، اکبر شاکر دلسوز، سید عبدالمجید طباطبایی متخصص، محمود بحرینی سختکوش، پیمان قنبری عزیز، حامد ذاکری محترم، محسن گلستانی خوش ذات، دکتر رضا مبارکی با وجدان، رضا لب‌شکری مهربان، حسن خیراللهی پاک سرشت، حجت کرمی متعصب، سید مومن میری گرامی، علیرضا میری زحمتکش، پرویز عبدی‌پور کاربلد، مهدی جوهری پرتلاش، عبدالرضا کللی خوش رفتار، آرش شهریاری دوست داشتنی و همچنین کلیه عوامل اجرایی باشگاه که در این راه ناهموار و سخت صادقانه و شرافتمندانه ما را یاری نمودند تشکر ویژه می‌نمایم. آرزوی سلامتی و بهبودی برای حسن پولادی، محمدرضا شکیب خو، امیرحسین نادم و کاپیتان مصطفی احمدی، که همگی ازعزیزان سخت کوش و محترم تیم هستند، را دارم.
خدا را شاکرم که در این مسیر سخت و پرتلاطم بازیکن‌های مستعد و خوبی را به فوتبال کشور معرفی نمودیم که بسیاری از آنان خود از پرورش یافتگان آن باشگاه بزرگ بودند. در آخر خطاب من به مسئولین محترم تیم فوتبال شاهین شهرداری است؛ عزیزان، این جوانانِ مستعد و سخت کوش فرزندان شاهین هستند که روزی ممکن است در تیم ملی ایران و یا تیم‌های باشگاهی کشورهای اروپایی، همچون مهدی طارمی، محمد محبی، مهدی قائدی و… بدرخشند، لذا آنان را یاری نمایید که سربلندی آن‌ها سربلندی شاهین و مردمان شریف استان بوشهر است.
سخن پایانی:
من دیگر به تنهایی توان مقابله با برخی از دلالان و شرط بندها را نداشتم و به خاطر نام بزرگ شاهین کنار کشیدم. خداوند را سپاس که تا آخرین لحظه بازیکنان و کادر فنی تیم اجازه سواستفاده از نام بزگ شاهین را به این افراد ندادند. به مسئولین این تیم عرض مینمایم که در ادامه مسیر نیز اجازه ندهید برخی از آب گل‌آلود ایجاد شده در شاهین ماهی بگیرند.

نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.