رزاقی راد: برنامه صعود به لیگ برتر داریم

شناسه خبر: 37579
تاریخ انتشار: 02 تیر 1401

به گزارش اف سی پارس جم ؛ ایمان رزاقی راد سرمربی پارس جنوبی جم طی صحبت با وبسایت هواداران ابتدا گفت: تمرینات تیم از روز یکشنبه آینده در تهران آغاز میشود.

وی در واکنش به ابقای رضاییان در سمت مدیرعاملی باشگاه اظهار داشت: به ایشان تبریک عرض می نمایم و این باشگاه یک بار با آقای رضاییان تجربه صعود به لیگ برتر داشته است. امیدواریم فصل جاری از تجربیات شان بهره لازم بگیریم و یکدل در کنار بقیه عوامل ( کادرفنی ، بازیکنان و هواداران ) عزم خود را برای لیگ برتری شدن جزم کنیم.

سرمربی پارس جم در خصوص وضعیت کادرفنی برای فصل پیش رو نیز بیان کرد: احتمالا ۲ نفر به کادرفنی اضافه شوند و طبیعتا ۲ نفر جدا خواهند شد. همچنین قرارداد آقای جلالی تا فصل گذشته بود و با توجه به دریافت پیشنهاد از ۳ تیم لیگ برتری ، باید منتظر ماند و دید چه پاسخی به آن تیم ها میدهند.

رزاقی راد درباره فعالیت باشگاه در بازار نقل و انتقالات به وبسایت هواداران اعلام نمود : تا این لحظه با مهدی رستمی ، میلاد باقری و امین رضایی تمدید شده و لیست بازیکنان مدنظر به باشگاه ارائه دادیم اما برخی از نفرات ارقامی پیشنهاد میدهند که از بودجه ما خارج و کار را سخت کرده اند.

وی ادامه داد: آقایان قنبرزاده و رضاییان در مذاکرات حضور دارند و فعلا توافق مالی با ۳ ، ۴ بازیکن شاخص لیگ یک که پیشنهاد لیگ برتری دارند نهایی نشده و انشاالله مدیران بالاسری تمهیداتی لحاظ کنند که با نفرات مورد نیاز قرارداد امضا کنیم.

سرمربی پارس جنوبی جم در پایان گفت: قبلا هم اعلام کردم که سال دوم و با جذب چند بازیکن ، صعود به لیگ برتر در برنامه داریم اما برای لیگ برتری شدن فکر نمیکنم با ۲۰ درصد بودجه بیشتر نسبت به پارسال ، بازیکن جدید جذب بشود . در هر حال مدیران باشگاه مشغول رایزنی هستند و باید دید چه اتفاقی رخ میدهد.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.