گزارش روز:ایرانجوان خبرهای خوب در راه است یا ….

شناسه خبر: 38468
تاریخ انتشار: 25 دی 1401

با سقوط فاجعه بار ایرانجوان بوشهر به لیگ دسته سوم ،این باشگاه قدیمی و با سابقه روزهای عجیبی را پشت سر گذاشت.

به گزارش پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر ایرانجوان باشگاهی سازنده در فوتبال ایران که ستاره های زیادی را به فوتبال ایران تحمیل کرد اکنون در مرحله دوم و نهایی رقابتهای لیگ دسته سوم باید تا کمتر از سه هفته دیگر وارد این رقابتها شود.

باشگاهی با سرمایه های میلیاردی در حقیقت یک میراث با ارزش بنام “زمین های گرانقیمت در بهترین نقاط شهر بوشهر” را دارد اما در طی سالهای گذشته هرگز نتوانست  آنچنان که باید و شاید از آنها استفاده کند.

بعد از پایان رقابتهای لیگ دسته دوم فصل گذشته که شاید بدترین فصل دو دهه اخیر ایرانجوانی به شمار می رفت ،زمزمه های واریز شدن پول از دو باشگاه پورتو و شباب اهلی امارات رنگ واقعیت گرفت و این پول بخش قابل توجهی از بدهی های این باشگاه را به بازیکنان گذشته جبران کرد.

در هفته های گذشته خبرهایی مبنی بر تصمیمات مهم برای حضور در لیگ سه با حضور عبدالرحیم خرمزی شنیده شد اما هنوز اطلاع رسانی از سوی این باشگاه اعلام نشده است.با همه این روایت ها و شنیده های پیرامون این باشگاه ،شاید بهترین زمان برگشت به یک لیگ بالاتر همین فصل باشد تا حضور ایرانجوان در لیگ سه طولانی نشود.

بازیگنان جوانان همین باشگاه در کنار بهترینهای لیگ استان می توانند سرمایه هر سرمربی در رقابتهای لیگ دسته سوم باشند به شرط آنکه پول به موقع به تیم تزریق گردد و اراده ای برای صعود باشد!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.