میلاد فیاض بخش! فراموش می کنم همه آن روزهای تلخ+عکس

شناسه خبر: 38477
تاریخ انتشار: 27 دی 1401

جوانی در تیمهای پایه ایرانجوان آنقدر خوش فکر فوتبال بازی میکرد که قریب به اتفاق او را یکی از ستاره های فوتبال ایران میدانستند اما فوتبال گاهی روی خوش به همه نشان نمیدهد !

میلاد فیاض بخش از جمله همانهایی بود که در سال پلی آف ایرانجوانی ها با ۲۰ سال سن توسط خرمزی به تیم بزرگسالان آمد و آنقدر با کیفیت بود که هر تیمی در لیگ یک و حتی لیگ برتر برای گرفتن او اعلام آمادگی کرد.

پسر محجوب و خجالتی که سر به زیر و بدون حاشیه فوتبال میکرد، در دوره تیم ملی امید با علی منصوریان حتی یک بازی ملی در کارنامه اش ثبت شد و تا آستانه شاگردی علی دایی در اردوی اردبیل پرسپولیسی ها هم پیش رفت اما سرنوشت گاهی با فوتبالیست ها حکایت سرسختانه ای دارد.

میلاد ناامید نشد باز هم پر تلاش تا اینکه برای خدمت سربازی شاگرد غلام پیروانی در فجر شهید سپاسی شد و گلهای حساس او در همان سال شاغلام بزرگ شیراز را شیفته میلاد کرده بود.

فیاض بخش به اتفاق دیگر میلادها در شاهین استارت روزهای خوب را رقم زدند دو صعود از لیگ دو به لیگ یک و از لیگ یک به لیگ برتر برای آنها دست آورد بزرگی بود اما یک مصدومیت و در ادامه یک اشتباه تاخواسته بهترین روزهای فوتبال میلاد را از او گرفت.سخت گذشت و میلاد فقط در بازی های دوستانه این سه سال را پشت سر گذاشت.

او حالا آماده بازگشت به مستطیل سبز است و می خواهد در سی سالگی هم نشان دهد این استعداد فوتبال بوشهر همچنان می تواند یک برگ برنده در استانش و حتی خارج از استان لقب بگیرد.

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.