این عکس برای آنهایی که هیچ وقت ندیدند :ما با فوتبال زنده ایم!

شناسه خبر: 38767
تاریخ انتشار: 17 اسفند 1401

این عکس را باید آنهایی ببینند که هیچ وقت ندیدند یا خود را به ندیدن زدند!

رقابتهای زیر گروه جوانان کشور با حضور دو نام بزرگ مثل نفت ابادان و آلومینیوم اراک در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر برگزار شد که کارگر بنه گز نماینده استان در این رقابتها بود.

کارگر بنه گز تیم روستایی که سالهاست عالی نژاد برای زنده نگه داشتن آن همه تلاشش را کرده این جمعیت را به ورزشگاه کشانده که گواهی بر همان ادعای همیشگی ماست : فوتبال در خون بوشهری هاست و آنها برای تیمی غیر از ایرانجوان و شاهین در روزهای غیر تعطیل سنگ تمام گذاشتند و هر بازی حدود هزار نفر راهی استادیوم شهر بوشهر می شود.

تیم ابراهیم شریفی مقابل دو تیم نفتی و صنعتی فوتبال ایران بازنده نشد و در حالی کارش به روز آخر کشیده شد که در هر دو بازی بخصوص مقابل اراکی ها شایسته پیروزی و کسب سه امتیاز بود اما بازیکنان با انگیزه کارگر بنه گز حمایت همه جانبه بوشهری ها را کنار خود داشتند .

باز هم می گوییم این عکس نشان دهنده عشق اهالی تنگستان و بوشهر به فوتبال است مثل سراسر این استان البته به شرطی که پول نفت و گاز دیگر ثروتهای خدادادی به مربیان بی مصرف غیر بومی در سطح بزرگسالان اختصاص داده نشود.فوتبال یک پدیده اجتماعی غیر قابل انکار است که باید تفاوت فوتبال بازی و پدیده فوتبال را درک کنی تا شاید روزی حق فوتبال این استان گرفته شود!

این استان آنقدر به لحاظ بازیکن سرمایه دارد که به راحتی می تواند در لیگ دسته اول دو تیم صد در صد بومی داشته باشد اما حیف که مسئولی دلسوز ندارد تا یک صدم پولهای صنعتی در فوتبال هزینه شود.

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.