مالک و مربی باشگاه پارس برازجان در برنامه تلوزیونی سکو+عکس

شناسه خبر: 38895
تاریخ انتشار: 24 اسفند 1401

برنامه تلوزیونی سکو که هر هفته از شبکه استانی سیمای مرکز بوشهر پخش میگردد ،دو مهمان ویژه داشت.

به گزارش روابط عمومی باشگاه پارس برازجان آخرین برنامه سال ۱۴۰۱ “سکو” با حضور دکتر گودرزیان و علی رضا دلگرم به موفقیت های اخیر باشگاه پارس و پارسه پرداخت.

در این برنامه دکتر گودرزیان ابتدا از اوایل حضور و کارش در فوتبال برازجان حرف زد که در نوع خود جالب توجه بود.

وی همچنین این اتفاقات را پروژه ای قابل تامل و الگو گرفته از کشور هلند و باشگاه آژاکس دانست و عنوان کرد:تحصیل در کنار ورزش برای ما اولویت بود که با تلاش یک مجموعه به این هدف رسیدیم.حضور غلام دلگرم به عنوان یک مدرس و معلم بزرگ استان برای ما غنیمت بود و من شخصا قدردان این موقعیت بودم .امید دارم استان نیز قدر این چنین افراد را بدانند.

دکتر گودرزیان با بیان اینکه در این سالها سختی های زیادی را متحمل شده ایم افزود:کار و روند ما در برازجان و البته حالا دیگر در ایران می تواند یک الگو باشد که دعوت میکنم از بزرگان فوتبال ایران برای دیدن مجموعه حرفه ای و آموزشی ورزشی ما راهی برازجان شوند.وقتی آنقدر پتانسیل و توان داریم که دو تیم در بالاترین رده فوتبال پایه ایران داشته باشیم پس توانایی داشته و داریم اما در این میان چسم انتظار حمایت مسئولان شهری و استانی نیز هستیم همانگونه که در این چند وقت ما را تنها نگذاشتند.روند کار ما به شکلی پیشرفت داشته که اکنون فرارمرزی شده ایم و نمایندگی رسمی یک باشگاه صاحب نام ترکیه{آنالیا اسپورت} را در برازجان رونمایی کردیم .آینده نشان خواهد داد این پروژه بین المللی چقدر در پیشرفت فوتبال استان بوشهر و برازجان تاثرگذار خواهد بود.

علی رضا دلگرم یکی از مربیان زحمتکش مجموعه به نمایندگی از کادر فنی آکادمی و باشگاه در این برنامه حاضر بود و از تلاش های دکتر گودرزیان تقدیر کرد.

وی در ادامه تصریح کرد:اکنون که در این مرحله قرار گرفته ایم نباید زحمات مربیان آکادمی و مدرسه فوتبال را نادیده بگیریم.روزها و شبها در حال آموزش و تمرین هستند تا نخبه های استان در کنار ما به تیم های باشگاه راه پیدا کنند.

مربی باشگاه از حمایت های مسئولان شهرستان دشتستان و بخصوص آموزش و پرورش تقدیر کرد .


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.