دکتر گودرزیان :دست بچه های من به جام نرسید اما مطمئن هستم روزی این جام به برازجان می آید

شناسه خبر: 39206
تاریخ انتشار: 13 اردیبهشت 1402

پس از پایان فینال سنگین لیگ برتر نونهالان ایران که با شکست نماینده شایسته استان بوشهر و کسب نایب قهرمانی پارس برازجان همراه شد دکتر مزدک گودرزیان گفت: تا یک قدمی جام هم آمدیم اما قسمت نشد.همینکه بعد از بازی با افتخار از بازی بچه های ما یاد شد برایم کافی است.بچه های من جام را با چشم دیدند و تنها یک گام کم آوردند اما مطمئنم این بازیکنان در رده نونهالان و نوجوانان یک جام خواهند آورد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه پارس برازجان مالک باشگاه پارس در ادامه گفت:این درست که ما نایب قهرمان شدیم و دست ما از جام کوتاه ماند اما در نیمه دوم و بعد از دریافت سه گل بچه های ما آنقدر خوب بازی کردند که باعث تمجید حاضران در ورزشگاه گردید.خوشحالم ما فولاد بزرگ را در لاک دفاعی فرو بردیم و آنها دقایق زیادی را دفع توپ کردند.

دکتر گودرزیان تصریح کرد:بچه های ما به جام نزدیک شدند اما دست ما کوتاه ماند ولی از هم اکنون با انرژی بیشتر برای آوردن این جام به برازجان و استان بوشهر ادامه خواهیم داد.با وجود این بچه ها و سهمیه ای که در نوجونان لیگ برتر ایران داریم مطمئن هستم یک روز جام به برازجان خواهد رسید.

وی پیرامون هزینه های سنگین تیمداری و بخش خصوصی اینگونه توضیح داد:شک نکنید تیمداری خصوصی سخت است ولی راهی را شروع کردیم که باید ادامه دهیم.روزی که اینکار را استارت زدیم یک ویترین برای باشگاه راه اندازی شد. .فکرش را کنید همین بازی فینال بیش از ۸۰ میلیون تومان برای ما هزینه داشت اما من و دوستانم یکدل کنار هم خواهیم ماند تا حال جامعه ما در استان بوشهر و شهر برازجان بهتر شود.

 

گودرزیان تاکید کرد:اعتراف میکنم فشار روی ما زیاد است.من شخصا پورشه سوار شدن را کنار گذاشتم تا این باشگاه کم نیاورد.ما بهترین شرایط تیمداری و تحصیل را در برازجان و باشگاه پارس ایجاد کرده ایم تا این بچه ها روزی در بهترین تیمهای ایران بازی کنند.دعوت میکنم از هر جای ایران به کمپ و آکادمی ما بیایید و مشاهده کنید چه امکانات خوبی برای درس و ورزش بچه ها فراهم شده است.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.