کریمیان در دوراهی :بستن تیمی برای صعود در بندرعباس یا پاسخ به پیشنهادات جدید!

شناسه خبر: 39210
تاریخ انتشار: 15 اردیبهشت 1402

مهدی کریمیان فصل گذشته در رقابتهای لیگ دسته دوم یک صعود مقتدرانه اما تلخ را در ابتدای راه مربی گری تجربه کرد.

صعودی که برای بازیکن سابق سپاهان و استقلال با شاهین عامری با تلخکامی بنام فروش امتیاز همراه شد تا شهر بوشهر تیمی در لیگ دسته اول ایران نداشته باشد اما کریمیان یک نیم فصل را در خانه استراحت کرد تا با یک پیشنهاد خوب راهی هرمزگان شود.

فولاد هرمزگان تیمی تازه صعود کرده از لیگ دسته سوم فوتبال ایران که نشان داده بود مشکلات مالی ندارد اما شاید اگر مربی بوشهری چند هفته زودتر راهی بندر شده بود حالا فولاد در جمع تیم های صعود کننده قرار داشت.

کریمیان در فولاد با کمترین باخت ممکن و بردهای پیاپی به یکقدمی دو تیم مدعی مس سونگون و فولاد نوین هم رسید و مقابل آنها بازنده هم نشد اما فاصله امتیازی فولاد هرمزگان با دو تیم بالای جدول بیش از اندازه زیاد بود.

دو کمک بوشهری عبدالله قوسی و محمد میهندوست در بندر کنار کریمیان حاضر هستند تا این فصل تمام شود اما گویا عزم بندری ها با مربی بوشهری جدی است تا فصل آینده در کورس صعود قرار بگیرند و از هم اکنون برای تیم بستن دست بکار شوند.نکته جالب توجه سرمربی بوشهری به بومی های همان منطقه است که آنالیزور تیم بستک در رقابتهای لیگ دسته سوم در روز بازی مقابل ایرانجوان به آن اشاره کرد.

دومین تجربه مستقل کریمیان در هرمزگان رقم خورد و بنظر می رسد پیشنهادات لیگ یکی از راه رسیده اند و حالا این بوشهری باید انتخاب کند بستن تیمی برای صعود در لیگ دو یا کار در رقابتهای لیگ دسته اول که هر کدام یک چالش جدید است!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.