حمله شدید ماهینی به لیدرهای پرسپولیس:مگر ما کر و کور هستیم،چرا اشک طارمی را بیرون آوردند

شناسه خبر: 1215
تاریخ انتشار: 26 مرداد 1396

حسین ماهینی در پایان دیدار مقابل سیاه‌جامگان، گفت: به مهدی طارمی فحاشی می‌شود و ما در زمین بازی می‌کنیم و این مسئله را می‌شنویم. کر و کور نیستیم که این مسئله را نشنویم. تیم جلو است و این درست نیست که چند لیدر هوادران را تحریک کنند که به مهدی طارمی بهترین گلزن ما فحش دهند. طارمی دو سال آقای گل شده است مگر می‌شود به او فحش دهند. همه از این موضوع ناراحت هستیم. هیچ تیمی نمی‌تواند جلوی ما را بگیرد و فقط خودمان می‌توانیم این کار را کنیم.

وی افزود: نمی‌دانم مشکل چیست. مگر می‌شود لیدر خط بدهد و به بازیکن خودمان که دو سال آقای گل شده فحاشی کنند. انشاءالله این مسئله را درست می‌کنیم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در مورد عملکرد داوری، خاطرنشان کرد: در مورد داوری صحبت نمی‌کنم. فکر می‌کنم در یکی دو صحنه داور اشتباه کرد.

ماهینی در رابطه با اینکه آیا فردی که سیدجلال حسینی اعلام کرده ناراحت بوده مهدی طارمی است، خاطرنشان کرد: بله. بیچاره مهدی طارمی در رختکن گریه می‌کرد. ۲ لیدر خط می‌گیرند و به بازیکنی که آقای گل شده و بهترین مهره تیم است، فحاشی می‌کنند.

وی در مورد اینکه آیا منظورش به جایگاه‌های غربی ورزشگاه است، تصریح کرد: دیگر شمال، جنوب، شرق و غرب را نمی‌دانم.

ماهینی در مورد اینکه آیا این مسئله ربطی به منشا دارد، تصریح کرد: کاری به منشا نداریم. او بازیکن ما است. منشا خوب باشد ما خوب هستیم. همه به هم کمک می‌کنیم. ما حاضریم طارمی ۲۰ گل، منشا ۲۰ گل و اصلا علیرضا بیرانوند ۳۰ گل بزند. برای ما فرقی نمی‌کند. همه ما پشت هم هستیم. به یک نفر ما توهین شود انگار به همه ما توهین شده است. تیم در صدر جدول است و دو روز دیگر باید به عمان برویم. اینکه چرا لیدرها هواداران را در شرایطی که جلو هستیم تحریک می‌کنند را نمی‌دانم. لیدرهایی که باعث گریه طارمی شدند رو پیدا می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم شرایط اینطور باقی بماند. مطمئن باشید این شرایط را درست می‌کنیم.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.