مهرداد کریمیان مربی بوشهری شمس آذر قزوین:وقتی متر و معیار مربیان غیر بومی در استان بوشهر مشخص نیست دنبال پاداش دیگر تیمها هستند! سرمربی پارس جنوبی جم با کدام سند و مدرک از پاداش تیم ما حرف می زند؟

شناسه خبر: 38140
تاریخ انتشار: 05 آبان 1401

کنفرانس مطبوعاتی ایمان رزاقی راد سرمربی پارس جنوبی جم پس از بازی مقابل خوشه طلایی ساوه که با برد این تیم همراه شده بود با حواشی جالبی مواجه شد.
مهرداد کریمیان مربی بوشهری شمس آذر قزوین که از مصاحبه سرمربی پارس جنوبی جم گلایه داشت ابتدا گفت: ایشان را به عنوان یک بازیکن با اخلاق میشناختم و دوست داشتم در ابتدای مربی گری همین وضعیت را ادامه دهند اما گویا آقای رزاقی راد در وادی مربی گری برای نجات تیمش از مشکلات و حواشی ایجاد شده به تیمهای دیگر اشراف بیشتری دارند!
کریمیان ادامه داد: رزاقی راد از کجا و با کدام سند و مدرکی از مبلغ دقیق پاداش تیم شمس آذر خبر دارند که من به عنوان مربی خبر ندارم!

تیم ما خصوصی است و مانند تیم پارس از بودجه دولتی بهره نمیبرد ولی مانده ام پاداش ده میلیون‌تومان از کجا آمده است که ما و بازیکنان خبر نداریم. اینکه پارس نتایج قابل قبولی نگرفته،اینکه در استان بوشهر متر و معیاری برای حضور مربیان غیربومی وجود نداشته و ندارد تا وضعیت فوتبال بوشهر به این روزها کشیده شود خودش سوالی است که باید پاسخ داده شود اما تا این لحظه من به عنوان یک بوشهری به خودم اجازه ندادم در امور تیمداری پارس دخالت کنم و نمیدانم سرمربی پارس برای فرار از انتقادات و نتایج تیمش چرا باید به تیمهای دیگر اشاره کند!

مربی سابق تیم شاهین شهرداری که دو فصلی است به عنوان کمک سعید دقیقی در شمس آذر مشغول به کار است اضافه کرد: این همه مربی با سابقه و کارنامه دار در استان بوشهر حضور دارند که با تیمهای مختلف صعود را تجربه کرده اند ،ادعایی هم ندارند و در کمال مظلومیت کار میکنند اما یک مربی که تجربه سرمربی گری او در استان من آغاز شده تازه در سال دوم حضورش به دنبال پاداش و این مسائل است !

شک ندارم مردم شریف و فوتبال فهم شهر جم و استان بوشهر فوتبال را به خوبی درک میکنند و قرار نیست نتیجه نگرفتن تیم پارس جنوبی جم به پاداش دیگر تیمها ربط داشته باشد.
اخلاق حرفه ای این است که هر مربی تلاش کند عیب فنی تیمش را برطرف کند نه با بیان مسائل اینچنینی فرار رو به جلو داشته باشد!
کریمیان در خاتمه گفت: معمولا اهل مصاحبه و صحبتهای حاشیه ای نبوده و نیستم اما لازم بود این مسائل را مطرح کنم ولی لازم بود یادآوری کنم در فوتبال استان بوشهر چه خبر است که بعد از این همه هزینه تازه به پاداش تیمهای دیگر فکر میکنند و ادعایی مطرح شده که اصلا صحت ندارد!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.