ایمان رزاقی راد:تا تیم ششم جدول مدعی صعود هستند،زورشان به ما نرسید حاشیه سازی شروع شد!

شناسه خبر: 38346
تاریخ انتشار: 29 آذر 1401

سرمربی پارس جنوبی جم می گوید برخی تیم‌ها چون در مستطیل سبز زورشان به ما نمی رسد قبل از بازی‌ها بدنبال حاشیه سازی علیه تیم ما هستند.

ایمان رزاقی‌راد پس از برتری برابر شهرداری همدان و صعود تیمش به رتبه سوم جدول در گفتگو با خبرنگار دی‌اسپورت در خصوص بازی اظهار داشت: بازی سنگینی در پیش داشتیم؛ با توجه به اینکه وقفه‌ای هم در مسابقات به دلیل تعطیلات جام جهانی ایجاد شده بود استارت خوبی زدیم گرچه هفته گذشته توانستیم یک بازی خوب تدارکاتی در جام حذفی برابر شمس آذر داشته باشیم در واقع ما به بازی‌های جام حذفی به عنوان بازی‌های تدارکاتی نگاه می‌کنیم تا تیم‌مان در شرایط مسابقه بماند. در بازی امروز توانستیم نکات تاکتیکی مدنظرمان را اجرا کنیم؛ بازیکنانم در فاز دفاعی به خوبی عمل کردند در مجموع در کل بازی ۶ موقعیت گلزنی صد در صد بدست آوردیم سه موقعیت از این تعداد که در نیمه نخست بود پس از گل هم دو موقعیت ایجاد کردیم در مقابل تیم حریف هم یک الی دو موقعیت روی کرنر و اوت دستی بدست آورد اما موقعیت‌های ما موقعیت‌های صد در صد بود که می‌توانستیم با استفاده از آنها و تبدیل به گل با توجه به اینکه در چند مسابقه گل‌‌های بیشتری دریافت کرده بودیم تفاضل گل‌مان را هم افزایش دهیم.

رزاقی‌راد ادامه داد: ضمن اینکه شرایط آب و هوایی سنگین همدان؛ سردی هوا و ارتفاع بالای شهر همدان در ۲۰ الی ۲۵ دقیقه ابتدایی مسابقه روی بازیکنان‌مان تاثیر گذاشت اما رفته رفته بازیکنانم با شرایط آب و هوایی تطبیق پیدا کردند و نبض بازی را در دست گرفتیم. پس از به ثمر رساندن گل هم می‌دانستیم در ۱۰ دقیقه پایانی حریف روی ما فشار می‌آورد این اتفاق هم افتاد و تیم شهرداری همدان حدود ۱۰ دقیقه بازی مستقیم در دستور کار قرار داد گرچه کلا تاکتیک شهرداری همدان بازی مستقیم با آرمین طلایی منش است و سعی می کنند بازی مستقیم انجام دهند و از توپ‌های سوم در نزدیکی‌های محوطه استفاده کنند چون ما چند فیلم بازی از این تیم دیده بودیم توانستیم این نقطه قوت حریف را خنثی کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که در تعطیلات یک ماهه چه برنامه‌هایی برای آماده سازی تیم پارس جنوبی جم پیاده شد گفت: تمام هدف‌مان در تعطیلات این بود که شرایط بدنی بازیکنان را به سطح ایده‌آلی برسانیم و نقاط ضعفی که در سازمان دفاعی‌ و همچنین سازمان حمله داشتیم را برطرف کنیم که روی این مسائل در تعطیلات کار کردیم. این تعطیلات یکی از مزیت‌هایی که برای ما داشت این بود که نقاط ضعف‌مان را با توجه به ۷ الی ۸ هفته‌ای که از بازی‌هایمان گذشته بود و می دانستیم نقاط ضعف داریم برطرف کردیم و همچنین توانستیم مصدومان‌مان را به لحاظ بدنی به شرایط مسابقه برسانیم.

رزاقی‌راد در خصوص این موضوع که قبل از بازی پس از انتشار اسامی داوران برخی رسانه‌ها تلاش داشتند تا حاشیه‌هایی را برای تیم پارس جنوبی ایجاد کنند بیان داشت: این موضوع یک حربه برای تیم‌ها شده است؛ وقتی می بینند زورشان نمی‌رسد دنبال مسائل حاشیه‌ای هستند. اگر شما به فیلم بازی امروز نگاه کنید ما نیازی به مباحث داوری نداشتیم؛ بازی قبلی‌مان برابر شمس آذر نگاه کنید هم ما موقعیت داشتیم هم تیم شمس‌آذر. داوری این مسابقه را بشینند و نگاه کنند من فکر نمی کنم داور آن بازی اشتباه تاثیرگذاری داشته باشد یا در همین بازی همدان نگاه کنید ببینید داوری اشتباهی به سود ما داشت، در این مسابقه شرایط به گونه‌ای رفت که ۶ موقعیت صد در صد گلزنی بدست آوردیم و نیازی به مبحث داوری نداشتیم. این یک موضوع حاشیه‌ای است که برخی تیم‌ها دوست دارند استفاده کنند و یک هجمه‌ای علیه تیم پارس ایجاد کنند. این موضوع را می‌دانیم که در ایران وقتی زورمان به کسی یا تیمی نمی رسد بدنبال مسائل حاشیه‌ای می‌رویم به این امر واقفیم ما به روند خودمان ادامه می دهیم و تلاش می‌کنیم با تلاش بازیکنان سعی می کنیم شرایط را به گونه ای پیش ببریم که مباحث داوری در کارمان دخیل نباشد.

سرمربی پارس جنوبی در واکنش به اینکه عدم دریافت گل تیمش به ۵ مسابقه رسید بیان داشت: ما بستگی به هر بازی تغییر سیستم دادیم؛ در نیمه دوم مسابقه امروز هم تغییر سیستم داشتیم برای اینکه نتیجه را حفظ کنیم؛ به نوع بازی حریف و به نفرات آنها نگاه می کنیم و بر اساس آن آرایش تیم‌مان را تغییر می‌دهیم. در چند مسابقه با آرایش‌های مختلف به مصاف حریفان رفتیم و نتیجه هم گرفتیم اما مهم‌ترین اصل این است که ما روی سازمان دفاعی‌مان تجدید نظر کردیم و در نقاطی که ضعف داشتیم پوشش دادیم. مخصوصا در این ۶ هفته پایانی منتهی به هفته پانزدهم خیلی روی این مسئله کار کردیم که بتوانیم گلی را دریافت نکنیم که خدارو شکر جواب هم داده و بازیکنان‌مان در سازمان دفاعی خوب عمل می کنند.

وی در خصوص بازی حساس هفته آینده تیمش برابر فجرسپاسی اظهار داشت: تا تیم ششم و هفتم اگر به جدول نگاه کنید مدعی هستند؛ اینطور نیست که بگوییم فجر از جمع مدعیان خارج شده است، بازی ما برابر این تیم واقعا سخت است؛ فجر کادر مجربی دارد؛ آقای رجب زاده و طالبی نشان دادند که برنامه و سبک دارند و فجر را در روزهای خوبی نگه داشتند و روند رو به رشدی داشتند امروز در حالی برابر شهرداری آستارا متوقف شدند که من شنیدم پنالتی هم از دست دادند.

رزاقی‌راد اضافه کرد: فجر تیم قدرتمندی است دو مسابقه پیش فصل با این تیم انجام دادیم آنها واقعا تیم قدرتمند و با برنامه‌ای هستند. فکر می‌کنم یکی از سخت‌ترین بازی‌های ما همین بازی با فجرسپاسی باشد منتهی تمام تلاشمان این است که روندمان را ادامه دهیم و با تمام قوا برابر این تیم بازی کنیم.

او گفت: فجرسپاسی بازیکنان خیلی خوبی دارد؛ چند تا از بازیکنان این تیم قبل از فصل مدنظر ما بودند اما یا سرباز شدند یا شرایط به گونه‌ای شد که به تیم ما ملحق نشدند؛ شناخت کافی نسبت به این تیم داریم.

سرمربی پارس جنوبی در خصوص آخرین وضعیت مصدومیت عبدالصمد احمدی نیز بیان داشت: او از ناحیه کمر آسیب دیده و شرایطش طوری نیست که ما را در این هفته‌های پیش رو ما را همراهی کند ولی مصدومیتش جدی نیست که بگوییم دیر ما به ما ملحق می شود فکر می کنم ظرف یک هفته الی ۱۰ روز آینده به ما ملحق شود.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.