امیری شهردار بوشهر در واکنش به وضعیت شاهین شهرداری:موافق تیمداری در لیگ برتر نبودم،بنده اطلاعات فنی درخصوص فوتبال ندارم و این بخش از کار را به هیات مدیره سپرده ام

شناسه خبر: 23449
تاریخ انتشار: 21 آبان 1398

 

 

سید نورالدین امیری درخصوص تیم شاهین شهرداری بوشهر در لیگ برتر نیز اظهار داشت: مجوزی که برای تیم‌داری شاهین شهرداری بوشهر دریافت کرده ایم تا خرداد سال آینده است و بعد از آن باید به تیم را به بخش خصوصی واگذار کرده یا مجوز تمدید شود که وزارت کشور با واگذاری به بخش خصوصی موافق است.

او، با تاکید بر اینکه وظیفه شهرداری تیم‌داری نیست، بیان کرد: وظیفه اول همه شهرداری‌ها رسیدگی به امور شهری و بهبود خدمات است؛ الان در یک سال باید ۳۰ میلیارد تومان به شاهین شهرداری بوشهر پرداخت کنیم در حالی که باید در کار‌های عمرانی و خدمات شهری هزینه شود.

امیری افزود: پس از صعود شاهین به لیگ یک، عقیده داشتم شهرداری به تعهد خود در قبال این تیم پرطرفدار عمل کرده و موافق تیمداری در لیگ برتر نبودم، اما اتفاقاتی رخ داد که شهرداری را ناگزیر به ادامه این روند کرد و مجوز صادره برای ما نیز یکساله می باشد.

شهردار بوشهر ادامه داد: شاهین شهرداری بوشهر اگر ۱۵ درصد بودجه شهرداری را به خود اختصاص دهد، اما ۵۰ درصد وقت و انرژی شهردار را می‌گیرد، از این رو اگر حامی مالی شایسته‌ای برای شاهین پیدا شود، دو دستی این تیم را واگذار می کنیم.

به گفته امیری، اسپانسرهایی که تا امروز برای در اختیار گرفتن تیم شاهین ورود کرده اند، این کاره نبودند، یکی که قبل از شروع لیگ در تهران با وی دیدار شد و خواسته اش این بود که زمین شهرداری در جمعه بازار سابق به وی داده شود تا او بخشی از عوارض ساختمانی بابت احداث هتل را صرف تیم شاهین کند که به نوعی چوب حراج به دارایی های شهر بود، این آخری نیز از خارج کردن ۱۳ بازیکن و عوامل اجرایی تیم سخن گفت ولی حاضر به دادن ضمانت نامه بانکی نبود که اگر در وسط کار رها کرد، مشکلات حقوقی و تبعات اجتماعی آن قابل جبران باشد.

او درخصوص اینکه چرا شهردار فقط خود را متولی تامین مالی شاهین می داند، اما درباره نتایج ضعیف این تیم به عنوان رییس هیات مدیره ورود نمی کند؟ تصریح کرد: بنده اطلاعات فنی درخصوص فوتبال ندارم و این بخش از کار را به هیات مدیره سپرده ام و خودم نیز در این جمع یک رای دارم.

منبع:خلیج فارس


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.