همچنان اخبار ضد و نقیض از جم/ پول نرسید مدیر عامل استعفا داد!

شناسه خبر: 25093
تاریخ انتشار: 03 فوریه 2020

عدم انتقال کمک وزارت نفت به باشگاه پارس جم باعث کناره گیری مدیرعامل این باشگاه شد.

در حالیکه قرار بود ظرف امروز و فردا مطالبات بازیکنان پارس جنوبی به آن‌ها پرداخت شود اما عدم همکاری نهادهای ذیربط با این باشگاه در خصوص انتقال کمک مالی وزارت نفت، باعث کناره گیری مراد مرادی شد.

چندی پیش وزارت نفت کمک 10میلیاردی خودش به باشگاه پارس جنوبی را در اختیار نهادهای ذیربط قرار داد تا مشکلات مالی این باشگاه از جمله پرداخت مطالبات بازیکنان قدیمی و جدید این تیم حل شود اما عدم همکاری این نهادها درخصوص انتقال این پول به حساب باشگاه جمی، سرانجام باعث شد تا مراد مرادی مدیرعامل این باشگاه از سمت خودش کناره گیری کند.


عضویت در کانال تلگرام پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر

عضویت در کانال تلگرام

نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.

تبلیغات