هفته اول لیگ برتر امید/ تفضلی و شاگردانش با برد آغاز کردند

شناسه خبر: 29516
تاریخ انتشار: 03 ژانویه 2021

هفته اول رقابتهای لیگ برتر امیدهای ایران برگزار شد و شاهین شهرداری یدر اولین هفته یک برد دراماتیک را تجربه کرد.

به گزارش پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر تفضلی مربی جوانی که این فصل هدایت شاهین را بر عهده گرفت در یک روز رویایی برای شاگردان با نتیجه 3بر2 ذوب آهن را شکست دادند.محسن زارعی،امیر حسین موسوی و حسین ماهینی گلزنان شاهین شهرداری در اولین بازی لیگ برتر امید ها بودند.این بازی تا دقیقه 92 دو بر دو مساوی دنبال می شد که ماهینی گل برتری بوشهری ها را به ثمر رساند.

گروه اول: یکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۹
شاهین شهرداری بوشهر 3 – ذوب آهن اصفهان 2
گلزنان تیم میزبان: محسن زارعی – امیرحسین موسوی – حسین ماهینی
گلزنان تیم میهمان: مهدی رضایی – مهدی عابدی
مس رفسنجان 1 – نفت اهواز 0
گلزن تیم میزبان: محمد صیادی
تیپ تکاوران بندرعباس 2 – گل گهرسیرجان 1
گلزنان تیم میزبان: عادل آرقند 2گل
گلزن تیم میهمان: سعید عزت آبادی
مس کرمان 0 – سپاهان اصفهان 0

عضویت در کانال تلگرام پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر

عضویت در کانال تلگرام

نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.

تبلیغات