سوژه روز:اهمیت فوتبال از تبریز تا بوشهر / از استاندار آذربایجان شرقی یاد بگیرید!

شناسه خبر: 35860
تاریخ انتشار: 15 دی 1400

این خبر که در خبرگزاری فارس منتشر شده را با دقت بخوانید.

استاندار آذربایجان شرقی تراکتور سازی تبریز و ماشین سازی را یک برند برای استانش میداند و برای تعین تکلیف وضعیت بحرانی این دو باشگاه وارد عمل شد.

اما در بوشهر هیچ کس دلش برای شاهین و ایرانجوان نمی سوزد و این در حالی است که مهمترین جایزه فردی تاریخ این زمین در آستانه رسیدن به مهدی طارمی ستاره بوشهر می باشد.

کم کم باید مطمئن شد که فوتبال برای مسئولین بوشهری هیچ ارزش و چایگاهی ندارد و باید شاهد باشیم بر پیکره نیمه جان این پدیده پرطرفدار همچنان لگد بزنند!

صحبتهای استاندار آزربایجان شرقی را بخوانید:

عابدین خرم درباره واگذاری باشگاه‌های تراکتور و ماشین‌سازی به شرکت مس اظهار داشت: مردم و نمایندگان تبریز نگرانی و دغدغه زیادی درباره این تیم‌ها داشتند‌. بیشتر از دو ماه است این موضوع را پیگیری کردیم. بعد از یک ماه، جلسه‌ای با وزیر صمت و نمایندگان استان آذربایجان شرقی و نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی داشتیم و کلیات واگذاری انجام شد و مورد موافقت قرار گرفت اما درباره جزییات مثل  مالکیت، نحوه واگذاری، پنجره بسته و برنامه های تقویت تیم برای اینکه با قدرت بیشتری در نیم فصل دوم شرکت کند و موفقیت بیشتری به دست آورد، قرار شد فردا جلسه دیگری داشته باشیم.

وی افزود: در جلسه فردا نماینده تام الاختیار وزیر صمت، من و مسئولان تراکتور حضور داریم و درباره چگونگی واگذاری به شرکت ملی مس بحث و بررسی می‌شود تا تراکتور و ماشین‌سازی از لحاظ مدیریتی، مالی، فنی و نحوه تیمداری در قالب مس ملی کشور و مس آذربایجان ادامه فعالیت بدهند.

استاندار آذربایجان شرقی درمورد اینکه در صورت واگذاری تراکتور قرار است این تیم با چه نامی در لیگ برتر شرکت کند، توضیح داد: تراکتور و ماشین‌سازی اکنون یک برند برای آذربایجان و شمالغرب کشور هستند. صرفا مالکیت دو باشگاه به شرکت صنایع مس واگذار می‌شود و با همان نام فعالیت می‌کند. اصلا این امکان وجود ندارد که اسم تراکتور عوض شود.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.