محمود غلامزاده فرد کارشناس ارشد ورزش سازمان منطقه ویژه پارس:امسال مجموعه پارس جنوبی روی حضور بومی ها بیش از گذشته نظر مثبت دارند

شناسه خبر: 40804
تاریخ انتشار: 01 تیر 1403

محمود غلامزاده فرد مدیر آکادمی پارس جنوبی و کارشناس ارشد ورزش سازمان منطقه ویژه پارس در گفتگو با خبرنگار ما از آخرین وضعیت باشگاه پارس جنوبی جم در فصل جدید مطالب جدیدی را بیان کرد.

آخرین وضعیت تیم فوتبال بزرگسالان پارس جنوبی جم:
طبق آخرین جلسه هیات امنای باشگاه مصوب گردید که ابتدا با تشکیل کمیته فنی باشگاه ، انتخاب سرمربی تیم و همچنین بازیکنان مورد نظر سرمربی با نظر مستقیم کمیته فنی انجام پذیرد و بر همین اساس کمیته فنی متشکل از آقایان سیاوش وهاب منش مدیر عامل باشگاه و همچنین آقای اخلاصی سرپرست ورزش قهرمانی شرکت ملی نفت و محمود غلامزاده فرد مدیر آکادمی پارس جنوبی و کارشناس ارشد ورزش سازمان منطقه ویژه پارس و همچنین آقای مجید توانایی سرپرست ورزش قهرمانی سازمان منطقه ویزه پارس و آقای محمد اسدی تشکیل گردید که درادامه آقای محمد اسدی از سمت خود استعفا دادند . اولین جلسه کمیته فنی باشگاه در هفته گذشته تشکیل گردید و روی ۱۰ گزینه بحث و تبادل نظر به عمل آمد و طبق امتیاز بندی که صورت گرفت گزینه اصلی انتخاب و بصورت مکتوب به جناب آقای موسوی مدیر منابع انسانی سازمان منطقه ویژه معرفی گردید جهت انتخاب نهایی فرد مورد نظر

نظر مدیر عامل بر حضور بومی های شهرستان جم و استان بوشهر در تبم های فوتبال پارس جنوبی جم:
نه تنها مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس جناب دکتر اسدی بلکه مدیر عامل محترم باشگاه جناب وهاب منش و همچنین جناب دکتر افشار رئیس محترم امور ورزش شرکت ملی نفت ایران نظر مساعدی بر انتخاب نیروهای توانمند و فنی بومی دارند و خداروشکر می توان با حمایت های این عزیزان یک تیم ایده آل و خیلی خوب بومی برای فصل پیش رو بست.

وضعیت تیم‌های آکادمی پارس جنوبی جم:
خوشبختانه آکادمی فوتبال پارس جنوبی جم در دو بخش مدرسه فوتبال و تیم های پایه فعال می باشد که بخش مدرسه فوتبال از ۸ رده سنی زیر ۷ سال تا رده سنی زیر ۱۴ سال فعال میباشد و بصورت تمام وقت در طول سال به فعالیت خود ادامه می دهد .
همچنین تیم های چهارگانه پایه آکادمی شامل نونهالان در مسابقات لیگ برتر استان و لیگ مناطق کشور حضور دارد که در این رده از تجربیات جناب سرهنگ معماری به عنوان سرمربی استفاده می کنیم . همچنین تیم نوجوانان نیز با سرمربیگری جناب آقای فرامرزی که از نیروهای خوب و فنی شهرستان میباشد و با کادر کاملا شهرستانی ، در لیگ برتر نوجوانان کشور حضور دارد که دو فصل قبل همین تیم موفق به کسب رتبه چهارم کشوری در لیگ برتر نوجوانان شده است و همچنین همین سال آقای گل مسابقات نیز آقای امیرحسین پناهنده از تیم پارس جنوبی جم شدند . تیم جوانان پارس جنوبی جم نیز بار سرمربیگری آقای نورافکن در لیگ دسته اول کشور حضوری فعال داشته و امیدواریم که امسال بتوانیم یکی از تیم‌های صعود کننده به لیگ برتر جوانان کشور باشیم.
تیم امید پارس جنوبی جم نیز با سرمربیگری آقای امیر وزیری از بازیکن قدیمی تیم‌های ذوب آهن اصفهان و سایپا تهران و برق و فجر شهید سپاسی شیراز و شاهین بوشهر برخوردار میباشد که در لیگ برتر امیدهای کشور حضور دارد. در دو سه سال گذشته بازیکنان مستعد بومی شهرستان مانند آقایان افتخاری و دوراهکی و عزیزی و نیک آیین و هادی و سلامی به تیم بزرگسالان راه پیدا کردند.

انتظار استان از نفت در مورد مسئولیت‌های اجتماعی نفت در ورزش استان:
استان انتظار دارد که پارس جنوبی با قدمت ده ساله در امر تیم داری در فوتبال کشور ، امسال از ظرفیت‌های فنی و فوتبالی مستعد استان چه در امر مربیگری و چه بازیکن استفاده نماید و خود نفت نیز راغب میباشد که امسال به افراد بومی شهرستان جم و استان بوشهر اعتماد نماید.

وضعیت پرداختی های امسال تیم :
امسال خوشبختانه از نظر مسائل مالی ، باشگاه یکی از سال‌های خوب خود را سپری نمود بطوریکه ما تا سه هفته به پایان مسابقات ۸۰ درصد پرداخت‌ها را انجام داده ایم و ۲۰ درصد پایانی نیز در شرف انجام میباشد و همچنین از سال‌های قبل نیز حساب بعضی از بازیکنان که بیشتر اون آبشن های قراردادی بازیکنان میباشد که حالا در کمیته وضعیت فعال شده و باشگاه موظف به پرداخت میباشد که اونها نیز در مرحله پرداخت میباشد.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.