خبر روز:فروزان امسال گلر جمی ها نیست! دلیل همان پست اینستاگرامی!؟

شناسه خبر: 10004
تاریخ انتشار: 07 خرداد 1397

به احتمال فراوان در لیست ارسالی مهدی تارتار به باشگاه پارس جنوبی جم نامی از محسن فروزان نخواهد بود.

 

به گزارش فوتبال بوشهر محسن فروزان دروازبان فصل گذشته پارس جنوبی جم که در ۲۹ بازی ۲۴ گل را دریافت کرد و عملکرد فنی موفقی را از خود به جا گذاشت اما برخی رفتارهای وی باعث شد تا نامش در لیست بازیکنانی که باید با آنها صحبت شود قرار نگرفت.

 

فروزان که همان ابتدای فصل با توجه به حضورش در یکی از تیمهای سرخابی مورد توجه هواداران جمی قرار گرفته بود و همواره  تشویق میگردید اما رفتارهای دوگانه وی خارج از میدان مسابقه تارتار را مجاب کرد تا قید وی را بزند.از پنالتی خراب شده در بازی مقابل پرسپولیس که به شکلی سرنوشت پارس چنوبی جم را تغییر داد تا انتشار برخی مصاحبه های آتشین او پیرامون مسائل مالی باشگاه ،شاید از مهمترین دلایل تارتار برای گذشتن از نام وی باشد! البته قرار گرفتن آن پست اینستاگرامی جنجالی در مورد مشکلات مالی باشگاه و تهدید فروزان در مورد افشاگری هم تاثیر گذار بود تا جاییکه رضاییان در گفتگو با یک رسانه معتبر تهدید کرده بود که با افرادی که با آبروی باشگاه بازی کنند برخورد خواهند کرد!

 

تارتار که در طول دو سال حضورش روی نیمکت پارس جنوبی جم نشان داده به نظم و انضباط  بهای زیادی می دهد احتمالا به فکر جایگزینی یک دروازبان دیگر خواهد بود هر چند گوهری جوان که یکی دو بازی میدان دید، نشان داد می تواند یک گلر آینده دار برای باشگاه باشد.

 

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.