یادداشت از عبدالرضا کللی :لطفا کینه ها را دور بریزید،شاهین باید پرواز کند

شناسه خبر: 10023
تاریخ انتشار: 08 خرداد 1397

شاهین شهرداری بوشهر از همان ابتدای آغاز راه خود در سال ۱۳۹۴ با نگاه و هدف صعود به لیگ دسته یک وارد رقابتهای سخت و پیچیده لیگ دسته ۲ شد و هر چند در دو سال ابتدایی تلاشهای زیادی برای صعود تیم بکار گرفته شد اما بهرحال این تلاش با بداقبالی با صعود همراه نشد.

🔻اما در فصل گذشته با حمایت همه جانبه هواداران و حمایت های شورای اسلامی شهر بوشهر و شهرداری بندر بوشهر این امر محقق شد تا بار دیگر تیم پر طرفدار بوشهری راهی رقابتهای جذاب لیگ دسته یک شود.

🔻این روزها و پس از این صعود شیرین، شاهین شهرداری بوشهر بیش از هر زمان دیگر نیاز به اتحاد و همدلی دارد و انتظار می رود مجموعه شورای اسلامی شهر بوشهر و شهرداری بوشهر به عنوان متولیان اختلاف سلیقه ها را کنار گذاشته و برای تقویت مجموعه و رضایتمندی هواداران گامی محکم بردارند.

🔻حضور تیم بزرگسالان شاهین شهرداری بوشهر در لیگ دسته یک وتشکیل ۵ تیم پایه ی سرشار از استعداد عملکرد ارزشمندی است که در سایه حمایت های شورای شهر و شهرداری به ثمر نشسته و این حرکت ماندگار باید تقویت و بارورتر شود . پس بیاییم بجای دامن زدن به اختلافات و جامه صلح و آرامش را بر تن کنیم و برای برزگ تر شدن نام این باشگاه تلاشی مضاعف کنیم.

🔻همت مجدد تک تک اعضای شورای اسلامی شهر بوشهر که در سه سال گذشته با تمام توان دل در گرو موفقیت تیم گذاشته اند در کنار حضور همیشگی هواداران ، اقدامات و زحمات هیات فوتبال استان و حمایت ازهیات مدیره و مجموعه مدیریتی وقت باشگاه می تواند سال به یادماندنی را برای شاهین شهرداری و فوتبال بوشهر رقم بزند.

🔻پس دستهای دوستی را بیشتر بفشاریم و دلخوری و کینه ها را دور بریزیم که هم اکنون وقت اتحاد و همدلی است و دلهای نگران هزاران هوادار شاهینی در انتظار تصمیمات سازنده شما مسئولان است … امروز تدبیری کارساز کنید که فردا دیر است . حق نگهدارتان

📝یادداشت : عبدالرضا کللی
مدیر روابط عمومی باشگاه شاهین شهرداری بوشهر


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.