علی دشتی بعد از انتخاب سایپا:نام دایی باعث شد تا به دیگر پیشنهادها فکر نکنم،دو سال خوب را با پارس جنوبی جم پشت سر گذاشتم

شناسه خبر: 10116
تاریخ انتشار: 14 خرداد 1397

سایپا با خرید هافبک- مهاجم پارس جنوبی به جدایی ستاره تیمش واکنش نشان داد. علی دشتی وینگر سرعتی و بوشهری تیم پارس جنوبی  که فصل قبل یکی از بهترین های تیمش بود امروز با سایپا قراداد بست تا بتواند یک فصل خوب را در کنار علی دایی داشته باشد.

او در اولین فصل حضورش در لیگ برتر در ۲۴ بازی که برای تیمش به میدان رفت ۴ گل زد و سه پاس گل داد و برای تیمش پنالتی هم گرفت. با این حال اینکه او قرار است در پست بازیکنانی مثل علی قلی زاده و مهدی ترابی بازی کرده و یکی از یاران سایپا در رقابت های لیگ قهرمانان باشد می تواند مسئولیتش را سنگین کند. با این وجود دشتی با کارنامه نسبتا خوب و در حالی به سایپا آمد که گفته می شود از تیم های تراکتور، پیکان و نساجی نیز پیشنهاد های جدی داشته است. او که هنوز امضای قراردادش با سایپا خشک نشده بود درباره این انتقال گفت:« من دو فصل با تیم شهر خودم پارس جنوبی بودم و دو فصل خوب را با هواداران خوب این تیم داشتم که فکر می کنم بعید است بتوانم چنین فضایی را باردیگر تجربه کنم.» او درباره انتقالش به سایپا گفت:« من به خاطر حضور علی آقا(دایی) سایپا را انتخاب کردم ضمن اینکه این تیم یک تیم بدون حاشیه و با امکانات است که می توانم در آن پیشرفت کنم.» او افزود:« اما مهمترین مساله برایم حضور آقای دایی بود.» هافبک فصل گذشته پارس جنوبی با اشاره به جدایی اش از این تیم گفت:« جا دارد از آقای رضاییان و آقای تارتار که به من در دوسال گذشته و همچنین برای گرفتن رضایتنامه کمک کردند تشکر کنم. من پارس جنوبی را هنوز هم خانه خودم می دانم اما برای پیشرفت فوتبالم و بازی در لیگ قهرمانان آسیا از این تیم جدا شدم.»

او اضافه کرد:« پارس تیم شهر خودم است. حتی مادرم گفت که بمانم اما مادرم هم شرایطم را می داند. من یک تصمیم حرفه ای گرفته ام چرا که دلم می خواست بازی در آسیا را  تجربه کنم.»

هافبک جدید سایپا در ادامه با اشاره به اینکه آیا با خود علی دایی هم صحبت کرده یا نه گفت:« علی آقا مسافرت بودند و نتوانستم ایشان را ببینم ولی می دانستم ایشان من را خواسته اند.» دشتی در پاسخ به این سوال که پیشنهادهای دیگرش چه شرایطی داشته اند گفت:« دوست ندارم الان درباره این موضوع صحبت کنم. اما پیشنهادهایی هم بود و شاید حتی از نظر مالی هم بهتر بودند اما برای من مهم این بود که با علی آقا کار کنم و به همین خاطر سایپا را انتخاب کردم.»

او درباره پست بازی اش و اینکه آیا قرار است جانشین علی قلی زاده شود گفت:« من از اینکه قرار است جانشین قلی زاده شوم خبری ندارم ولی با علی قلی زاده هم پست هستم.» دشتی که مثل قلی زاده که در سایپا ترابی را داشت در پارس جنوبی زوجی به نام امید سینک داشت درپاسخ به این سوال که آیا درصورت جدایی ترابی ممکن است زوج او و سینک در سایپا شکل بگیرد؟ گفت:« راستش من می دانم که امیدسینک هم درصدد جدایی از پارس است . نمی دانم مهدی ترابی از سایپا جدا می شود یا نه؟ اما اگر اینطوری شود آن وقت ممکن است زوج من و امید هم در سایپا تشکیل شود.»

وینگر جدید سایپا همچنین گفت:« دوست دارم بازهم از هواداران شهرم و آقای رضاییان و آقای تارتار و هیات مدیره پارس جنوبی تشکر کنم.» او افزود:« خیلی خوشحال هستم که به سایپا آمدم و خوشحالم که با آقای دایی کار می کنم. من تا به حال با آقای ابراهیم صادقی برخورد نداشتم اما خیلی خوشحالم که امروز ایشان را دیدم. آقای صادقی یکی از قدیمی ترین های سایپا است و برخورد خیلی خوبی باهم داشتیم.»

 

منبع:ورزش سه


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.