خبر روز:از بوشهر به دنبال امتیاز لیگ یکی سیاه جامگان؟!

شناسه خبر: 10139
تاریخ انتشار: 17 خرداد 1397

بعد از سقوط تیم مشکی پوشان به لیگ دسته اول حرف و حدیث های زیادی درباره انحلال و یا فروش امتیاز این تیم به گوش رسید. حالا مسئولان باشگاه نیز که ظاهرا از اداره خصوصی باشگاه دلسرد شده اند، قصد دارند امتیاز تیم را بفروشند.

محمدرضا عباسی، مالک مشکی پوشان مشهد در این خصوص گفت: «بعد از سقوط به لیگ یک اتفاقاتی افتاد که دیگر به این نتیجه رسیدیم نمی‌توانیم مسیر را ادامه دهیم. مشکی پوشان به واسطه قرابت و نزدیکی با ابومسلم، تیم ریشه‌دار فوتبال ایران و خراسان هواداران زیادی دارد و به احترام همین هواداران است که در تلاشیم تیم را در مشهد حفظ کنیم. مشتریانی از بوشهر، مازندران و حتی خراسان جنوبی داریم که صحبت‌های اولیه هم با آنها انجام شده‌است، اما همه چیز را به بعد از پایان ماه مبارک رمضان موکول کرده‌ایم.»

وی افزود: «اعلام کردیم که تیم را به استانداری واگذار می‌کنیم تا انها بر اساس وعده‌هایی که داده‌ بودند، تصمیم‌گیری کنند اما تا این لحظه هیچ اظهار نظری از سوی مسئولان استانداری صورت نگرفته‌است.»

 

پی نوشت این خبر:اینکه نام خریدار بوشهری به میان آمده است همه نگاهها به سمت باشگاه ایرانجوان می رود! باید دید این خریدار ربطی به باشگاه قدیمی بوشهر دارد یا تنها یک نام مطرح است!

 

منبع:ورزش سه


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.