یکشنبه حساس شاهین شهرداری / همه احتمالات ممکن !

شناسه خبر: 10159
تاریخ انتشار: 18 خرداد 1397

با تعیین تکلیف شهردار بوشهر و البته انتخاب سرپرست جدید شهرداری بوشهر حالا باشگاه شاهین شهرداری بوشهر وارد فاز جدیدی خواهد شد.

 

به گزارش فوتبال بوشهر و پس از کش و قوس های فراوان به نظر می رسد یکشنبه در شورای شهر بوشهر خبرهای داغی در راه باشد که می تواند شنیدنی و دیدنی باشد.

با توجه به کنار رفتن قاسمی سرپرست شهرداری بوشهر که یکی از حامیان جدی محمد دمشقی مدیر عامل شاهین شهرداری هم بود فضا برای تحت فشار قرار دادن مدیر عامل عامل باشگاه بیشتر شده است. از سویی برخی اعضای شورا با رفتن دمشقی موافق هستند تا افراد مورد نظر خود را روی صندلی دلخواه ببینند و از طرفی دیگر برخی اعضای شورا با این جابجایی ها مخالف هستند که باید تا روز یکشنبه منتظر ماند!

 

از گوشه و کنار خبر می رسد که پاشازاده در سفر به بوشهر و جلسه ای که داشته درخواستهایی مطرح کرده است.گویا مبلغ درخواستی وی و همکارانش بالاتر از چیزی بوده که فکرش را کرده اند!

 

برخی گزینه ها  برای جانشینی محمد دمشقی در نظر گرفته شده اند که البته فعلا در حد گمانه زنی می باشد!

 

برخی خبرها پیرامون همزمانی یک سری اتفاقات سیاسی – فوتبالی بخصوص در سال آتی را می دهند که امیدواریم باز هم فوتبال و سیاست درگیر هم نشوند که شاهین از زمان بانک صادرات و آن اتفاقات خنده دار اصلا خاطرات خوبی ندارد!

 

 

 

 

 

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.