برزگرزاده عضو شورای شهر بوشهر فاش کرد:برخی اعضای شورا در امور تیم شاهین شهرداری دخالت میکنند،برایم جالب است که به سرپرست جدید شهرداری فشار آورده اند که هیات مدیره را عوض کند!

شناسه خبر: 10251
تاریخ انتشار: 22 خرداد 1397

خالق برزگر زاده عضو شورای شهر بوشهر سه شنبه شب در برنامه تلوزیونی سکو روی خط آمد و برخی اتفاقات رخ داده پیرامون باشگاه شاهین شهرداری بوشهر را تایید کرد.

 

به گزارش فوتبال بوشهر این عضو با سابقه شورای شهر بوشهر ضمن انتقاد از عملکرد بعضی از اعضای شورا شهر گفت:متاسفانه برخی از اعضا در برخی امور تیم دخالت داشته و دارند.برایم جای تعجب دارد که برخی از اعضای شورای شهر به سرپرست جدید شهرداری بوشهر فشار بیاورند تا اعضای هیات مدیره باشگاه را عوض کند.اعتقاد دارم به این کادر فنی،هیات مدیره که باعث صعود تیم به لیگ یک شدند افتخار کنیم و باید بهتر از آنها استفاده کنیم.

 

برزگر زاده ادامه داد:ظاهرا برخی دوستان ما می خواهند بیش از پیش از نفوذ خود استفاده کنند و در امور تیم دخالت کنند! اینکه عضو شورای شهر بخواهد که هیات مدیره جدید معرفی شود جای تعجب دارد ! من این احتمال را می دهم روز پنج شنبه می خواهند اعضای جدید هیات مدیره را معرفی کنند و من همین جا ابراز تاسف خود را اعلام میکنم. این هیات مدیره با جان و دل زحمت کشیدند و مردم هم آنها را می خواهند اما برخی می خواهند حال روز تیم را به حاشیه ببرند.حتی من شنیده ام که اعضای هیات مدیره باشگاه قصد دارند همگی استعفا دهند تا پاسخی باشد بر بی احترامی های اخیر …

عضو شورای شهر بوشهر تصریح کرد:امیدوارم سرپرست جدید شهرداری با فشار برخی برای عوض کردن اعضای هیات مدیره اقدام نکند تا تیم با آرامش به کار خود ادامه دهد.من در شورا هستم و واقعیت را میبینم،شاید برخی همکاران شورا روی خط بیایند و این اتفاقات را تکذیب کنند اما من خودم همینجا اعلام می کنم این دوستان در امور تیم فوتبال دخالت میکنند.باید با صداقت به مردم همه ماجراها را بگوییم و امیدوارم این دخالتها خاتمه یابد .


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.