جدی تر از همیشه با مربیان و مدیران شاهین و ایرانجوان

شناسه خبر: 103
تاریخ انتشار: 08 مرداد 1396

لطفا بازیکن بُنجل نیاورید ، از گذشته درس بگیرید. این روزها هوای فوتبال بوشهر با اغاز تمرینات دو تیم محبوب شهر به شکل خاصی همه را به وجد اورده و هواداران دو تیم امیدوارند ایرانجوان و شاهین سال متفاوتی را تجربه کنند .
در فصل نقل و انتقالات لیگهای برتر،یک و دو قرار داریم و باید مانند فصول گذشته یک نکته مهم و اساسی را گوشزد کنیم تا باز هم قصه تکراری و پر غصه هر سال فوتبال بوشهر تکرار نشود!
مربیان و مدیران محترم دو باشگاه شاهین شهرداری بوشهر و ایرانجوان بابد به شکلی یارگیری کنند که قدمی در راه نابودی فوتبال شهر و جوانان مستعد بوشهر بر ندارند!
بدون هیچ حرف و حدیثی و با اطمینان خاطر توصیه می شود در یارگیری به گونه ای عمل کنند که پایان فصل پول مفت در جیب دلالان نرود و بازیکنان بدون تاثیر غیر بومی وارد تیمهایشان نشود.
در این راه متذکر میشویم که:دروازبان بدون کارنامه بازی که هیچ سابقه فوتبالی ندارد وارد تیمتان نکنید!برای فوتبال شهر با انبوهی از دروازبانان بزرگی که در گذشته داشته ،بسیار تاسف بار است که هر سه دروازبانش در یک تیم غیر بومی باشند.
لطفا بازیکن نیاورید که فقط سکو و هتل را تجربه کند و اخر سر هم با دریافتی بالا از بوشهر خارج شود.
سهمیه زیر بیست و سه سال و امید تیمهایتان را به بومی های استان اختصاص دهید و با انها در نهایت احترام برخورد کنید تا در اینده با احترام از تیم سابق خود یاد کنند.
بازیکن غیربومی را به تیمهای خود بیاورید که فصل قبلش آمار بازی خوبی داشته و یک سر و گردن از بازیکنان بومی بالاتر باشد.
بازی دادن به جوان هیچ ترسی ندارد،دنبال نتیجه به تنهایی نباشید و بدانید این فوتبال لبریز از قایدی،طارمی،ماهینیها،بحرانی و شریفی ها است.بها دهید نتیجه اش را هم بگیرید.
فوتبالی که در همه رده های ملی ایران بازیکن تاثیر گذار دارد و سالانه لیگ برتر را سوپرایز از ستاره هایش میکند،پس لیاقت احترام دارد.
انچه نوشته شد ،همه تجربه های سالیان اخیر است که متاسفانه هیچ وقت درس نگرفتیم و همچنان در حال تجربه کردن اتفاقات بد فوتبالی هستیم.
تذکر دادیم و نوشتیم که فردا خیلی از مسایل و اتفاقات را افشا کردیم دوستان ناراحت نشوند!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.