گزارش روز/ دو ادعای متفاوت از سوی مدیران عامل سابق و جدید شاهین شهرداری/ باسیتن:پاشازاده گفت از قبل با بادران توافق کرده / دمشقی:با پاشازاده مذاکره و توافق کردیم در حضور دو شاهد اما بعد از این ماجراها دوست نداشت به بوشهر بیاید

شناسه خبر: 10395
تاریخ انتشار: 02 تیر 1397

جمعه شب برنامه رادیویی جمعه ها با ورزش که از رادیو بوشهر به شکل زنده پخش میگردید باز هم حکایت جالبی پیرامون باشگاه شاهین شهرداری داشت.

 

به گزارش فوتبال بوشهر در این برنامه برنامه با اجرای مجتبی صالح احمدی اجرای آن را بر عهده داشت،حسین باستین مدیر عامل جدید باشگاه شاهین شهرداری روی خط آمد. وی ابتدا گفت:انتخابات هیات مدیره کاملا دموکراتیک برگزار و من برنامه های خود را به اعضای هیات مدیره ارائه دادم و همینجا اعلام میکنم من خودم هوادار شاهین بودم.

باستین مدیر عامل جدید شاهین شهرداری: پاشازاده گفت من هیچ قراردادی با شاهین ندارم،از دو هفته قبل با بادران قرارداد بسته بود!

مدیر عامل باشگاه شاهین شهرداری ادامه داد:وقتی قرار باشد وارد بازاری شود طبیعی است که رایزنی هایی انجام گیرد اما همین امروز شنیدم که در سایتی عنوان شده که من به شکل مستقیم با یک مربی یا مدیر برنامه هایش مذاکره کرده ام که من به هیچ عنوان صحت ندارد!

من روحم از این ماجرا خبر نداشته است.صبح پنج شنبه خبری آمد که مهدی پاشازاده سرمربی موفق باشگاه با بادران به توافق رسیده است.

شنیده بودم  ایشان با باشگاه قرارداد دارد و از همین بابت با وی تماس گرفتم که شما با باشگاه قرارداد دارید و مگر می شود با باشگاه دیگری توافق کنید که پاشازاده عنوان کرد من قراردادی با باشگاه شاهین شهرداری ندارم! و اگر قراردادی با شاهین داشتم همکارانم را به تمرین میفرستادم و اینها که تیم را تمرین دادند اعضای کادر من نبوده اند!

باستین ادامه داد :کادر سال گذشته آقای پاشازاده افرادی مانند ذوالرحمی و نیک سیرت بودنده اند و نفری که در تمرین شاهین شرکت کرده و تیم را تمرین داده است ماساژور باشگاه بود،مگر می شود ماساژور تیم را تمرین دهد؟ توافق پاشازاده با بادران قبل از ۱۴ خرداد و ورود ایشان به بوشهر بوده است و توافق نهایی پاشازاده با بادران از گذشته بوده و گویا از بوشهر به وی گفته اند که فعلا این را رسانه ای نکن! همینجا اعلام میکنم چه من باشم چه آقای دمشقی قطعا پاشازاده از قبل با بادران توافق کرده بود و خود پاشازاده گفت از قبل با بادران قرارداد بسته ام.طی یک دو روز آینده سرمربی جدید تیم را معرفی خواهیم کرد که شش الی هفت گزینه را برای نیمکت شاهین شهرداری زیر نظر داریم.

 

بعد از این ارتباط زنده محمد دمشقی مدیر عامل سابق باشگاه شاهین شهرداری روی خط آمد که ظاهرا می خواست حرفهای جدیدی بزند.

 

دمشقی:با پاشازاده توافق کرده بودیم اما بعد از این اتفاقات دیگر تمایلی به حضور در بوشهر نداشت!

 

دمشقی ابتدای صحبتهایش گفت:اکنون حرفهای باستین را شنیدم.ای کاش جناب باستین از تماشاگران حاضر در تمرین یا مدیریت هتل پاسارگاد سوال میگرفت و بعد این حرفها را مطرح میکرد.آقای نیک سیرت در بوشهر حضور داشت و صبح پنج شنبه از بوشهر رفت.محمد نیک سیرت دستیار اول پاشازاده بوده و ایشان به اتفاق آقای بهادری آنالیزور پاشازاده تست گیری را انجام دادند که هوادارانی که در تمرین حضور داشتند میتوانند گواهی بدهند. اینکه گفته میشود پاشازاده دو هفته قبل با بادران توافق کرده است اصلا صحت ندارد و شکر خدا اگر کاری کردیم به شکلی بوده که شواهد و مستندات حضور داشته باشد!

 

دمشقی تاکیید کرد:روزی که با پاشازاده مذاکره کردیم دو شاهد داشتیم ،آقایان باباچاهی و ایزدپناه در جلسه حضور داشتند.ابتدا توافق شفاهی انجام شد. شخص پاشازاده به من قول داده بود که جایی نمی رود و حتی یک تفاهم نامه داخلی نیز با ذکر مبلغ امضا کردیم .این حرفها را قبول ندارم و باید واقعیت را به مردم بگویم.پاشازاده شبی که جلسه هیات مدیره برگزار شد و مدیر عامل جدید انتخاب کردند به من زنگ زد که حاجی هستی یا خیر ؟  من اعلام کردم تصمیم بر این شده که من دیگر نباشم! به وی گفتم هر جور صلاح میدانی و حضورت در بوشهر با خود شماست.ایشان گفت:دوست داشتم به بوشهر بیایم چون قول اخلاقی داده بودم اما قسمت نیست گویا در خدمت شاهین شهرداری باشم. حتی این بنده خدا قرارداد خود را به رسم امانت پیش من گذاشته بود اما قرار شد اگر پیشنهادی داشته باشد با دیگر تیمها مذاکره کند که خیلی مردانه گفت گزینه اول من شاهین شهرداری بوشهر است.

 

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.