رضاییان در واکنش به برخی حرف و حدیث های مطرح شده: به تورنمنت چهارجانبه اوکراین دعوت شده ایم

شناسه خبر: 10545
تاریخ انتشار: 11 تیر 1397

طی یکی‌دو روز گذشته درباره سفر احتمالی اعضای تیم پارس جنوبی جم به اوکراین برای برپایی اردویی چند روزه حرف و حدیث هایی مطرح شد و برخی این مساله را با مشکلات مالی این باشگاه مقایسه کردند و حواشی ایجاد شد. حالا بهرام رضاییان مدیرعامل پارس جنوبی در این باره پاسخ می‌دهد.

رضاییان به خبرنگار “ورزش سه” گفت: سفر به اوکراین برای برپایی اردوی چند روزه با خواست باشگاه صورت نمی‌گیرد و دلیل این سفر دعوتی است که از ما شده است. مسئولان فوتبالی اوکراین برای حضور در تورنمنتی چهارجانبه از ما دعوت به عمل آوردند و به همین خاطر بعد از موافقت کادرفنی قصد داریم مقدمات این سفر را فراهم کنیم.

وی ادامه داد: ما اردوی خود را در تهران برپا کردیم و قرار است بعد از دیدار دوستانه بازی‌های تدارکاتی مفید دیگری نیز در دستور کار قرار بگیرد.‌ ضمن اینکه هنوز هیچ چیز درباره سفر به اوکراین مشخص نیست و باید دید طی روزهای آینده چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.

رضاییان درباره مشکلات مالی باشگاه پارس جنوبی بیان کرد: همه تیم ها در فوتبال ایران مشکلات مالی دارند. وقتی باشگاه ها نمی توانند مثل فوتبال حرفه ای روز دنیا درآمدزایی کنند و منابعی مانند حق پخش تلویزیونی و تبلیغات دور زمین از آنها دریغ می شود، چنین مشکلاتی طبیعی است. با این وجود تلاش های زیادی صورت گرفته تا بتوانیم این مشکلات را به حداقل برسانیم و انشاالله همه چیز حل می شود.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.