مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر خبر داد:خبرهای خوبی برای پارس جنوبی جم در راه است

شناسه خبر: 10767
تاریخ انتشار: 22 تیر 1397

تیم پارس جنوبی جم که فصل قبل حضور درخشانی در لیگ برتر داشت، هرچند تمریناتش برای فصل جدید را شروع کرده، اما جدایی ستارگان سابق و پرداخت نشدن مطالبات بازیکنان فصل قبل و جدید این تیم، باعث نگرانی ها هواداران شده است.

به گزارش «خلیج فارس»؛ در این بین زمزمه هایی که پیرامون تغییر مدیریتی در منطقه ویژه پارس مطرح می شود، باعث شده تا شرایط این تیم متزلزل تر دیده شود.

جمی ها در هفته نخست لیگ برتر، پنجشنبه ۴ تیرماه باید مقابل فولاد خوزستان صف آرایی کنند، در اردوی تهران مسابقات دوستانه پیش از فصل داشته اند که منجر به پیروزی ۴ بر ۲ مقابل نفت آبادان، ۳ بر ۲ مقابل تیم ملی امید و مساوی یک بر یک برابر مس کرمان شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر در همین خصوص می گوید: مسئولان این استان و مجموعه پارس جنوبی در راستای تداوم حضور شایسته تیم فوتبال پارس جنوبی جم در لیگ برتر تلاش می کنند.

احمد بهروزیان فر با اشاره به بروز برخی نگرانی ها در خصوص فعالیت تیم فوتبال پارس جنوبی جم در لیگ برتر فوتبال افزود: با همت و نگاه ویژه استاندار، نماینده مردم کنگان، دیر و جم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار جم نماینده استان امسال حضور شایسته تری در لیگ برتر فوتبال خواهد داشت.

وی بیان کرد: بزرگترین سرمایه ورزش و تیم پارس جنوبی جم بی شک هواداران هستند و دغدغه های آنان در خصوص این تیم قابل ستایش است.

بهروزیان فر تاکید کرد: هواداران تیم پارس جنوبی جم به خادمان خود در عرصه دولت و خانه ملت اعتماد داشته باشند زیرا آنها با جدیت تمام پیگیر موضوع رفع مشکلات تیم هستند.

وی گفت: مشکلات کنونی تیم پارس جنوبی جم با حوصله، تدبیر و همدلی قابل حل است و امید می رود با تدابیر لحاظ شده به ویژه در مجموعه منطقه ویژه پارس جنوبی به زودی مشکلات این تیم برطرف شود و بزودی خبرهای خوبی در این زمینه منتشر می شود.

بهروزیان فر ادامه داد: بر هم زدن فضای تعامل، نشر برخی خبرهای نا امید کننده و ایجاد فضایی مشوش کمکی به تیم نمی کند و باید همه کمک کنیم تا در آرامش مشکلات تیم پرطرفدار پارس جنوبی جم حل و شاهد درخشش آن در لیگ برتر فوتبال کشور باشیم.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.