علی دشتی بازیکن کنگانی سایپا:بعد از گلزنی،بهترین جای دنیا آغوش علی دایی است!

شناسه خبر: 11048
تاریخ انتشار: 06 مرداد 1397

شاگردان علی دایی در سایپا اولین بازی خود در لیگ هجدهم را با برد آغاز کردند و با برتری ۳ بر صفر مقابل سپیدرود اولین سه امتیاز این فصل را کسب کردند. علی دشتی که با ارائه یک بازی خوب شروعی درخشان را با تیم جدیدش تجربه کرد، درباره این بازی به خبرنگار ما گفت: بازی با کیفیتی ارائه دادیم و توانستیم همه برنامه های موردنظر کادر فنی را در زمین پیاده کنیم. البته ما فرصت های زیادی داشتیم و اگر کمی خوش شانس بودیم، تعداد گل های بیشتری به ثمر می رساندیم.

او درباره پنالتی از دست رفته مهدی ترابی تصرح کرد: بزرگترین بازیکنان دنیا هم پنالتی خراب می کنند و این ضربه هم فدای سر مهدی! ان شاء الله که در بازی بعد ۳ گل بزند و جبران کند. ترابی یکی از بهترین های سایپاست و خراب کردن یک ضربه پنالتی چیزی از ارزش های او کم نمی کند.

دشتی با ابراز رضایت از بازی خودش درباره اولین گلی که برای سایپا به ثمر رساند، خاطرنشان کرد: خدا را شکر در اولین حضورم در ترکیب سایپا گلزنی کردم و از رحیم زهیوی بابت پاسی که داد، تشکر می کنم. در مجموع از بازی خودم راضی هستم و امیدوارم  بازی های خوبم ادامه داشته باشد و بتوانم مهره ارزشمندی برای سایپا باشم.

هافبک گلزن سایپا درمورد تقسیم شادی گلش با علی دایی گفت: من به عشق علی دایی به سایپا آمدم و آرزو داشتم روزی شاگرد او شوم. به نظرم بعد از گلزنی، آغوش علی آقا بهترین جای دنیا باشد. جدایی از پارس برای من خیلی سخت بود و الان هم از باخت آنها مقابل فولاد متاثرم اما علاقه ام به علی دایی باعث شد تا به اینجا بیایم.

 

منبع:ورزش سه


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.