سعیدی رییس کمیته فوتبال ساحلی بوشهر:پتانسیل بالایی در زمینه فوتبال ساحلی استان وجود دارد،اسپانسرها این ورزش را حمایت کنند

شناسه خبر: 11091
تاریخ انتشار: 07 مرداد 1397

رییس کمیته فوتبال ساحلی استان بوشهر گفت:پتانسیل بالایی در جوانان ساحلی باز استان وجود دارد که می تواند نسل جدیدی را معرفی کند.

 

به گزارش فوتبال بوشهر علی رضا سعیدی در گفتگو با برنامه رادیویی “پنج دری” با بیان این مطلب گفت:رقابتهای امیدهای قهرمانی کشور در بخش فوتبال ساحلی در حال پیگیری است که استان بوشهر سه نماینده در این رقابتها دارد.موج گناوه در اصفهان به مصاف حریفان می رود و دو تیم پارس جنوبی و دریانوردان نیز در بوشهر به دیدار رقبا خواهند رفت.

 

سعیدی ادامه داد:سال گذشته پارس جنوبی قهرمان این رقابتها گردید و اکنون نیز به عنوان یکی از تیمهای قدرتمند بازی ها حاضر است. امیدواریم پارس جنوبی،دریانوردان و موج از اینمرحله صعود کنند تا استان در جمع ۸ تیم برتر با ۳ شرکت کننده بتواند یک رکورد را رقم بزند.

 

وی تصریح کرد:ظرفیت و پتانسیل فوتبال ساحلی استان بسیار بالاست و نگاه کشور به بوشهر به عنوان یک قطب مد نظر می باشد.در سطح پایه باشگاه هایی نظیر نخلستان هلیله و دیگر تیمهایی که نام بردم علاقه مند هستند و باید از آنها در زمینه کشف استعدادهای فوتبال ساحلی قدردانی کرد.

 

سعیدی در خاتمه گفت:انتظار می رود شهرداری ها و بخشهای فرهنگی آنها در زمینه فراهم ساختن زمینهای فوتبال ساحلی کمک حال ورزش و جوانان عاشق این رشته ورزشی باشند.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.